Denne ble ikke registrert før i 96, og tatt inn til norge i 02, så har funnet lite rust på denne.=)
Jeg kjøpte bilen sommeren 07 men mye har skjedd siden da. nye lykter er kjøpt på den, skinn interiør og litt diverse småting.
nå for tiden er bilen under kniven, begynte med att jeg bare skulle hellakkere den, men så fikk jeg ett brått innfall på å kjøpe vinterbil, så da ble corrado'n parkert for vinteren. motoren er blitt plukket ut, og alt i motorrommet da jeg skulle shine opp der også. (heldigvis for att jeg gjorde det for under bremsekraftforsterkeren hadde det begynt og komme mye rust, samt under batteriet)
nå i disse dager er rusta tatt i motorrommet, og er snart klart for lakkering, så da begynner jo den spennende jobben med å skru ting sammen igjen.
motoren, girkassa og alt av løse ting på motoren er også lakkert opp igjen for å se bedre ut.=)
Er nå i grunn ganske ny inne her, så litt usikker på ting, men er jo alltid hyggelig med tilbakemeldinger=)
slenger ut noen bilder av åssen bilen var før jeg begynte og demontere den mens jeg driver her jeg.