Ifølge denne bloggen skal den klare ~1bar med standard ladehjul.. Tror jeg må lete mer etter boostlekkasjer i min.. (Hører jeg noen si IC...?)
Også fine bilder som viser forskjeller luftinntak (ser faktisk stor forskjell på det), utblås, hvorfor den har 2 tannreimer og hva som må til for det.
(Det har jo vist seg senere at det ikke er helt nødvendig, men kult er det, og noen av dere lurte jo litt på et på møtet for en stund siden.)
Min med to reimer.
http://corradog60project.blogspot.com/2 ... stock.html
Vet ikke med dere, men jeg synes iallefall det var litt interessant å lese det. Benytter samtidig anledningen til å ønske alle en god jul
Edit: Leifer.
Litt om TEC 2rs g-lader.. For de som er interesserte.
Moderator: Moderators
Litt om TEC 2rs g-lader.. For de som er interesserte.
- 91 Corrado - 4wd-prosjektet
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
-
- Posts: 2349
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: Litt om TEC 2rs g-lader.. For de som er interesserte.
Så ikke så dumt ut det der nei. Fint innspill
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion