Hva slags turbo har du? Har selv en garrat 60 Trim T3 med .48 ar eller noe slikt. Bare lurte på hvor mye større din er en min. Hvor mange HK har du? Høyt trykk?
nå klikker det for meg snart , hehehe......aaaaaaaargh
Moderator: Moderators
Re: nå klikker det for meg snart , hehehe......aaaaaaaargh
Høres da veldig merkelig ut at den vil lade tidligere når tomgangen jager mellom 800-1400rpm
Hva slags turbo har du? Har selv en garrat 60 Trim T3 med .48 ar eller noe slikt. Bare lurte på hvor mye større din er en min. Hvor mange HK har du? Høyt trykk?
Hva slags turbo har du? Har selv en garrat 60 Trim T3 med .48 ar eller noe slikt. Bare lurte på hvor mye større din er en min. Hvor mange HK har du? Høyt trykk?
Corrado 1.8T
Re: nå klikker det for meg snart , hehehe......aaaaaaaargh
Vet ikke hvor stor turboen er, eller hvem som har produsert den, men er altfor stor (ifølge overnevnte).
Lader ikke skikkelig før 4 omdreininger, og da pleier det som regel å kvine i hjula
Fritt ladetrykk, ukjent antall hester. Bør holde meg innenfor 1.5 bar, eller så lenge airfuel er på "rich".
Blokken står i deler nå da, fordi forrige eier klarte å kjøre den til 2.2 bar, for så å blåse høl i stempel nr. 1. Håper bare jeg slipper å bytte resten
Lader ikke skikkelig før 4 omdreininger, og da pleier det som regel å kvine i hjula
Fritt ladetrykk, ukjent antall hester. Bør holde meg innenfor 1.5 bar, eller så lenge airfuel er på "rich".
Blokken står i deler nå da, fordi forrige eier klarte å kjøre den til 2.2 bar, for så å blåse høl i stempel nr. 1. Håper bare jeg slipper å bytte resten
Sigg?