og jeg gleder meg som en liten ungeKisseg60 wrote:Nå er det ikke lenge til sommerdekktid
Min Rado!
Moderator: Moderators
Re: Min Rado!
Kid-Rado!
da har jeg endelig fått rota meg til å få tatt et ferskt bilde
med sommerdekk (om enn bare med mobilkamera
)
så da ble det et bitte bitte lite "lokal-lags" møte

så da ble det et bitte bitte lite "lokal-lags" møte

Kid-Rado!
Jon's Corrado Street edition og min corrado Offroad edition ^^
Søtt par! =)
Søtt par! =)
Den Norske Regjering har funnet en universal løsning på alle problem.
De avgifterbelegger problemene; for da er det ikke lenger problem, men inntekter.
Stolt 2L 16V eier! =D
De avgifterbelegger problemene; for da er det ikke lenger problem, men inntekter.
Stolt 2L 16V eier! =D
få på no plastikk skjerm greier, hengefeste, kufanger og reservehjul bakpå så snakker vi corrado cross!
nå kan jeg begynne å mobbe de med stylter
nå kan jeg begynne å mobbe de med stylter
og takgrind med 4 tusenmetereKisseg60 wrote:få på no plastikk skjerm greier, hengefeste, kufanger og reservehjul bakpå så snakker vi corrado cross!
Kid-Rado!
Og snorkeljon wrote:og takgrind med 4 tusenmetereKisseg60 wrote:få på no plastikk skjerm greier, hengefeste, kufanger og reservehjul bakpå så snakker vi corrado cross!
![]()

Jon... De bildene er vel litt forrige uke, er de ikke? Bilen min ligner jo ikke på det en gang lenger! 
Stolt 2L 16V eier! =D
Stolt 2L 16V eier! =D
nå er du tøff nå!, lilleguttEirik wrote:Jon... De bildene er vel litt forrige uke, er de ikke? Bilen min ligner jo ikke på det en gang lenger!
men helt enig at de er litt forrige uke, du har jo vært pyse og satt på vintergummi....
Kid-Rado!
pyse og fornuft, ikke helt det samme (les forsikring og bt anbefalinger)
den eldre har talt.
den eldre har talt.
Ikke vær så høy i hatten nå!jon wrote:nå er du tøff nå!, lilleguttEirik wrote:Jon... De bildene er vel litt forrige uke, er de ikke? Bilen min ligner jo ikke på det en gang lenger!....
men helt enig at de er litt forrige uke, du har jo vært pyse og satt på vintergummi....
Corrado'n din står i garasjen, vel og merke med sommerhjul. Men sist jeg sjekka kjørte du Golf med vinterdekk!
Stolt 2L 16V eier! =D
Stolt 2L 16V eier! =D
stemmer det... men hadde jeg bare hatt corradoen så hadde jeg kjørt den med sommerdekk... hadde ikke gidda bytte tilbake pga av de 2 dagene det ikke gikk å kjøre på sommerdekk her, er jo helt bart ute på veien her nåEirik wrote: Ikke vær så høy i hatten nå!
Corrado'n din står i garasjen, vel og merke med sommerhjul. Men sist jeg sjekka kjørte du Golf med vinterdekk!
pyse er å bytte tilbake til vinterdekk pga 2 dager med dårlig vær,ASD wrote:pyse og fornuft, ikke helt det samme (les forsikring og bt anbefalinger)
fornuft hadde vært å latt bilen stå akkurat de 2 dagene med dårlig vær,
(legg merke til at det er visst tone av ironi denne påstanden)
(men sjøl hadde jeg ikke gida bytte tilbake
Kid-Rado!
- Morten Tangen
Den ser utrolig strøken ut den bilen din (sagt det før men
) Rød corrado er konge når den er så shiny
edit: Ser du har fjernet katalysatoren på bilen din. Min er også skvær gåen. Hvor kjøpte du erstatningsrøret??
edit: Ser du har fjernet katalysatoren på bilen din. Min er også skvær gåen. Hvor kjøpte du erstatningsrøret??
Corradopower!
kjøpte cat-replacer av typen supersprint, fra felg-import....
er no små plukk på bilen når du får sett den live, kommer ikke så godt fram på bilder vettu
, men er veldig fornøyd med den 
er no små plukk på bilen når du får sett den live, kommer ikke så godt fram på bilder vettu
Kid-Rado!
jajaja... så måtte det skje. den som skriker høyest og mobber garasje-corradoene mest får det rett i fleisen sjøl... måtte jo bare skje det nå...
bilen min tålte altså ikke denne treff helga og stoppet kun få km etter treffet oppi valdres.
varme-register el no som har gått til h*lv%te og tilbake. masse røyk og kjøle-væske inn i kupeen, ikke morro..., men shit føkkings happen.
bilder fra en ellers bra treff helg følger (bare jeg får igjen bagen min)
(og aldri så gæli at det ik er godt for no, var skit godt med no pils på veien hjem
, takk skal du ha for skyssen Cato)
bilen min tålte altså ikke denne treff helga og stoppet kun få km etter treffet oppi valdres.
varme-register el no som har gått til h*lv%te og tilbake. masse røyk og kjøle-væske inn i kupeen, ikke morro..., men shit føkkings happen.
bilder fra en ellers bra treff helg følger (bare jeg får igjen bagen min)
(og aldri så gæli at det ik er godt for no, var skit godt med no pils på veien hjem
Kid-Rado!
ikke for å være slem men.. HAHA, enda en garasje-rado..
nei dette var leie saker!
nei dette var leie saker!