Litt høy tomgang ved oppstart
Moderator: Moderators
Vel, det skjer "noe" når jeg plugger den av... Turtallet synker, men holder uansett 15-1700 når jeg hadde kjørt en tur. Kan forøvrig si at bilen går som en bøtte møkk hvis denne pluggen er frakoblet. Mister alt av drag.
Såh, dette begynner å lukte kombinasjoner gitt. Nappet av stikket til ISV'n, og den datt da helt ned på turtallet, nesten så den dauer, plutselig smeller det til i luftfilteret, og motoren dør. Blei smånervøs for laderen med en gang, men tror det var by-pass som lagde leven der, laderen fungerer hvertfall nå.
Skal kjøre en diagnose på den etterpå, da jeg er så heldig å ha kamerater med VAG-COM
Se om jeg blir noe klokere av det...
Såh, dette begynner å lukte kombinasjoner gitt. Nappet av stikket til ISV'n, og den datt da helt ned på turtallet, nesten så den dauer, plutselig smeller det til i luftfilteret, og motoren dør. Blei smånervøs for laderen med en gang, men tror det var by-pass som lagde leven der, laderen fungerer hvertfall nå.
Skal kjøre en diagnose på den etterpå, da jeg er så heldig å ha kamerater med VAG-COM
Hvor mye koste den? Hvor kjøpte du?Kristaafa wrote:Kjøpte like godt ny blå vanntemp sensor når jeg var igang... ikke det at det hjalp noe da...
Har det samme problemet som du, bare at når jeg bytter om kontaktene på vanntemp sensoren så får jeg et normalt turtall og turtallet synker etter hver giring. Men som du sier mister draget og motoren starter ikke vis den er kald.
Men tror min vanntemp sensor er helt på tryne. Jeg kan tilogmed holde 4.gir og hører at turtallet stiger selv om jeg ikke rører gasspedalen, og når jeg tråkker inn clutsjen jaaa då ruser den seg godt mot 4000+ omdringer. Slik er den på alle gira.