hvordan er det med den nye blokken, har den underspyling av stemplene?
gleder meg til å se den live

Moderator: Moderators
Nei... Etter en grundigere titt på G60 blokka er område underspylinga sitter på maskinert flatt, så hadde vært litt mye jobb. Har utstyr til det, men blir litt stress da f.eks. oljekanaler må renses grundig etterpå. Ellers hadde sponet fra boringa inn i oljekanalen lagt sponrester mot veivlager osv..Mouh wrote:hvordan er det med den nye blokken, har den underspyling av stemplene?
Jeg også..Mouh wrote:gleder meg til å se den live
Porta selv ja.. Dvs, ikke ferdig enda. Kun grovporta den forelpig. Er ingen verdensmester, men vil tro det blir bedre enn ingenting..Oekern wrote:Ser veldig bra ut det her. Har du porta gasspjeldet selv?
Var noe som kom i veien, husker ikke helt hva det var. Det "vanligste" er jo å skru av fronten og ta den ut den veien..Oekern wrote:Måtte du ta motren ut fra undersia? Går vel og løfte den opp?![]()
Jepps, på utlån fra Kristaafa. Den gjør nytte for seg den...Oekern wrote:Er det biltemas motorstativ du har det? fungerer det greit ?
Jepps, på utlån fra Kristaafa. Den gjør nytte for seg den...Oekern wrote:Er det biltemas motorstativ du har det? fungerer det greit ?
Skal med vinduer, er jo meldt knallvær til helgawormy wrote:- om så vinduene må holdes oppe med strips og ståltråd...
Bare la det "henge og slenge" inni døra, da..Kristaafa wrote:Skal med vinduer, er jo meldt knallvær til helgawormy wrote:- om så vinduene må holdes oppe med strips og ståltråd...
Jepps..BlackDragon07 wrote:Enda en motor?![]()
Ja, VR6 clutchsett.BlackDragon07 wrote:Etter å ha satt inn det nye lettete svinghjulet, og skifter du clutch i samme slengen?
Er slik den turbo-golfen som står i fjøset fikk motorras, og det var godt på vei at ledningene mine datt fra hverandre også.wormy wrote:Næmmen..! Nytt ledningsnett til dysene. Helt nye ledninger og kontakter med høytemp beskyttelse utenpå..
Kostet litt, 250kr for 5 kontakter, ledninger, høytemp beskyttelse og frakt.. Men når jeg sammenlignet det med det gamle var det klart verdt det.. Minst 3 sprukne ledninger på det gamle, 2stk ved siden av hverandre.. Kunne fort satt en dyse eller tre ut av spill..
Det lå visst en komplett audi rekke5'er på låven jeg kunne få.. Toppen er av og sylinderne kjennes STRØKNE ut.. Har ikke fått lyst noe oppi der, men absolutt null vendekant iallefall.. Om den ender i (denne) Corradoen er vel tvilsomt, men har da noen planer..BlackDragon07 wrote:Enda en motor?![]()