Kjeda meg litt på jobben i dag så jeg tenkte jeg skulle titte på prisen på en ny g-lader.
Den kosta ikke mer en 24 tusen hehe
Så en overhaling til 5 tusen er ikke så dyrt alikavell. hehe
nei, det er svindyrt med ny lader, derfor er det like greit å gå for en lysholm hvis man må ha ny.
greit lysholmen er litt dyrere hvis man skal ha me lyddemperkit, noe jeg vil anbefale på det sterkeste, men fy som det går...
men dog ikke gjør som meg, sette den på en motor som har gått 200k og med reimhjul som gjør at den lader 1,2bar
lysholmen? hva går det ut på? kall meg kansje dum men det er noe jeg aldri har fått med meg... Jeg er forresten helt ny her, og har akkurat handla meg corrado. grunnen til at jeg lurer på dette, er at det begynner å komme noen stygge ulyder i fra laderen
lilleselmer wrote:lysholmen? hva går det ut på? kall meg kansje dum men det er noe jeg aldri har fått med meg... Jeg er forresten helt ny her, og har akkurat handla meg corrado. grunnen til at jeg lurer på dette, er at det begynner å komme noen stygge ulyder i fra laderen
Lysholm er en skrukompressor, for mere info og pris på dette se bahnbrenner.com
og hvis det er noen ulyder fra laderen din, så ville jeg nok ikke kjørt med den før jeg hadde avklart hva som er feil med den, og enten tatt den ut mildertidig eller til den var evt overhalt.
men hvor lenge siden er det siden den ble overhalt sist?
mmm... ok... har kommet så langt at jeg har en mistanke om at lydene kommer fra løpehjulet, skal prøve å bytte dette etterpå... så får vi se hva som skjer... takk for info. den skal være overhalt for ca 5000 km siden. er det lenge?
lilleselmer wrote:mmm... ok... har kommet så langt at jeg har en mistanke om at lydene kommer fra løpehjulet, skal prøve å bytte dette etterpå... så får vi se hva som skjer... takk for info. den skal være overhalt for ca 5000 km siden. er det lenge?
intervallet for overhalinger er 50-80 000km avhenging av str på ladehjul og kjøremønster
det er jeg ikke sikker på... tror den har vært hos volksport. men er ikke sikker... får håpe det hjelper å bytte løpehjul. hvis ikke blir det vel lysholm på meg.
vis den lager lyder etter 5k så ville jeg gått tilbake.
For den skal vare lenger enn det¨.
og vis dere lurer på hva som skjer med en g lader når det tar kvelden så driver jeg å finner ut. Har 2 ladere liggende + den i bilen så nå kjører jeg til det stopper:P
nå har jeg kommet frem til at det blir topp lader i fra yabba-sport, i stedet for den gamle kom over en her. den blir satt i bilen i morra blir spennende å se hvor mye effekt jeg får med den... skal visst lade ca 1,0 bar
lilleselmer wrote:nå har jeg kommet frem til at det blir topp lader i fra yabba-sport, i stedet for den gamle kom over en her. den blir satt i bilen i morra blir spennende å se hvor mye effekt jeg får med den... skal visst lade ca 1,0 bar
Ikke noe vondt sagt om Jabbasport, men de fleste engelskmen anbefaler ikke de lenger. De er vistnok både dårlige og dyre
G-Werks og Pitstop er de som anbefales på alle engelske forum
lilleselmer wrote:nå har jeg kommet frem til at det blir topp lader i fra yabba-sport, i stedet for den gamle kom over en her. den blir satt i bilen i morra blir spennende å se hvor mye effekt jeg får med den... skal visst lade ca 1,0 bar
Ikke noe vondt sagt om Jabbasport, men de fleste engelskmen anbefaler ikke de lenger. De er vistnok både dårlige og dyre
G-Werks og Pitstop er de som anbefales på alle engelske forum