Forum profil

Har du noe du vil si utenom Corrado, da gjør du det her.

Moderator: Moderators

Post Reply
rsg60
Posts: 97
Joined: 06 Dec 2005, 20:37
Location: Stavanger

Forum profil

Post by rsg60 »

Hei, ser ut til at her har vert gjort mye bra arbeit med ny side og forum. All honør til de som står bak.

Men jeg har et lite inspill med hensyn til forumprofilen. Det er veldig mange kategorier å velge i, og med tanke på at aktiviteten her inne med stor sannsynlighet ikke blir særlig større en på Bilforumet, er det nok ikke nødvendig med alle disse. Mitt forslag er å beholde to, kansje tre kategorier. Generelt og kjøp og salg.

Blir det særlig mer en to-tre kategorier blir forumet veldig tungvint å bruke. Skal du skumme gjennom dagens poster og svar må du gjerne skifte mellom syv forsjellige kategorier. Det blir mye ekstra venting på lasting forran pcèn. Noe som tærer på tolmodigheten, og lysten på å benytte seg av dette forumet.

Mvh Per Olav Heien
User avatar
Feijk
Posts: 296
Joined: 06 Dec 2005, 15:03
Location: Skien

Et sted må man jo starte

Post by Feijk »

Syns det er bra slik det er nå jeg, dette er jo akkurat i oppstartsfasen..
så det kommer nok gjevnt og trutt flere innlegg på de forskjellige kategoriene tror jeg, etterhvert som flere corrado-folk oppdager denne siden.
Selvfølgelig blir den ikke like stor som bilforumet.net..hehe, skal litt til siden denne siden bare gjelder en spesiell modell innenfor et merke.
Vil også gi litt positiv tilbakemelding til de som har ordnet denne siden :D
Kjempebra ;)

Mvh Fredrik
..:: Feijk .::. 1990 Corrado G60 ::..
rsg60
Posts: 97
Joined: 06 Dec 2005, 20:37
Location: Stavanger

Post by rsg60 »

Når jeg nevnte bilforumet.net, så refererte jeg til Corrado-delen av bilforumet. :)

Mvh POH
User avatar
Feijk
Posts: 296
Joined: 06 Dec 2005, 15:03
Location: Skien

Post by Feijk »

Okai, tenkte ikke på det jeg...men men, får håpe at mange av de derifra også registrerer seg her, så det blir mye kunnskap her også..

Menne er også litt enig at det er litt vel mange kategorier, og her kommer et lite forslag for å redusere det litt:
- Fjerne "lyd og bilde" eller plassere den under teknisk
- Fjerne "annet til bil" (under kjøp og salg) eller bare la "Kjøp og Salg" være en kategori (trenger ikke Deler, felger, mutimedia osv)
- Også alt under teknisk kan også være en kategori (trenger ikke lakk, karosseri, motor og elektrisk hver for seg)

Men men, dette er bare et forslag som hadde kanskje gjort det litt bedre etter min mening ;)

Mvh Fredrik
..:: Feijk .::. 1990 Corrado G60 ::..
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Post by Mouh »

Det er er bra det kommer tilbakemelding på ting og tang :wink:
Det er ikke alltid så lett og tenke på alt på en gang når man holder på.
Jeg skjønner hva dere mener ang mange kategorier, og jeg skal se om jeg får gjort noe med det etter hvert :)
User avatar
Haakon
Posts: 75
Joined: 02 Dec 2005, 15:12
Location: Kristiansand
Contact:

Post by Haakon »

Ganske enig i det som blir sagt her, men "Lyd og bilde" syns jeg vi skal beholde!
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Post by Mouh »

jeg har nå som dere sikkert har lagt merke til gjort en del endringer i forumet etter deres ønsker.
User avatar
Feijk
Posts: 296
Joined: 06 Dec 2005, 15:03
Location: Skien

Post by Feijk »

Syns det ble bra nå jeg :) Well done! hehe
..:: Feijk .::. 1990 Corrado G60 ::..
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Post by Mouh »

Alt for brukerne vettu ;)
Post Reply