Treff 2007

Hva skjer, og når?

Moderator: Moderators

Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

Synd du ikke kan komme ja,ser ut til at det kan bli bra oppmøte også,men nå har jeg jo nytt kamera :D så da skal vi få tatt noen bilder til deg vettu :D
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

Mouh wrote:faen ta jobben, får irriterer meg bare mere og mere over at jeg ikke kan :(
men det høres ut som om det kan bli bra dette !
kjiper`n det der ja... ble spurt om jeg kunne jobbe på lørdagen jeg, men da skal det poleres corrado så det har jeg ikke tid til :lol: :D

gleder meg som en unge til treff nå!!!!!!
Kid-Rado!
User avatar
ASD
Ünten Admin
Posts: 408
Joined: 13 Dec 2006, 00:49
Location: Kråkerøy
Contact:

Post by ASD »

Torpern wrote:
ASD wrote:Jeg skal på Bug Run i juni ja :D
Vi må jo prøve å få kjørt sammen ned da..Må bare få endelig tillatelse fra kona... :shock:
Det er bare å henge seg på er en liten gjeng fra Fredrikstad som skal nedover\ bortover :D
Har ingen gode tillatelses råd siden det var min kone som foreslo at jeg skulle dra :P
Corrado G60 90mod.OEM+
http://www.corradoclubnorwegen.com
Medlem av Eldrerådet
User avatar
Feijk
Posts: 296
Joined: 06 Dec 2005, 15:03
Location: Skien

Post by Feijk »

Torpern wrote:Helt enig!Kanskje vi skulle cruiset bort til "die aller vaerste" :D ligger jo ikke så langt unna...hehe,gi de et lite corrado sjokk!
Die alle værste treffet skal vel være 29.april? Hvis det var dette treffet du tenkte på da selvfølgelig..
http://forum.vwaudi-club.no/showthread. ... post743371
..:: Feijk .::. 1990 Corrado G60 ::..
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

Neida,tenkte bare å cruise dit for å hilse på de...Skal også selvfølgelig dit neste søndag...flere som vil bli med da?
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

ASD wrote:
Torpern wrote:
ASD wrote:Jeg skal på Bug Run i juni ja :D
Vi må jo prøve å få kjørt sammen ned da..Må bare få endelig tillatelse fra kona... :shock:
Det er bare å henge seg på er en liten gjeng fra Fredrikstad som skal nedover\ bortover :D
Har ingen gode tillatelses råd siden det var min kone som foreslo at jeg skulle dra :P
Shit!Hva har du gjort for å få til det.... :shock:
User avatar
Kung Corrado
Posts: 69
Joined: 19 Dec 2005, 09:29
Location: Stockholm, Sverige
Contact:

Post by Kung Corrado »

Torpern wrote:
ASD wrote:Jeg skal på Bug Run i juni ja :D
Vi må jo prøve å få kjørt sammen ned da..Må bare få endelig tillatelse fra kona... :shock:
Ta med henne! Finns alltid behov av folk som kan putsa på bilen :)
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

Torpern wrote:Neida,tenkte bare å cruise dit for å hilse på de...Skal også selvfølgelig dit neste søndag...flere som vil bli med da?
ja, jeg :lol:
Kid-Rado!
Post Reply