Økern´s Corrado
Moderator: Moderators
Re: Økern´s Corrado
Skru av dynamobraketten din, puss og lakk. Gjør seg mye bedre enn en sånn rustbrun sak som står midt i tryne på deg når du åpner panseret
Ellers sier jeg "go4it" på felgene, at eikene går innover er jo ikke et minus, blir jo bare mer kant av det!
Ellers sier jeg "go4it" på felgene, at eikene går innover er jo ikke et minus, blir jo bare mer kant av det!
- jonasfritsch
- Posts: 149
- Joined: 14 Jul 2008, 11:49
- Location: oslo
Re: Økern´s Corrado
Er det forresten noen som kjenner til de felgene her ?
Jeg har bare modell nr på de, som er SA05, søker jeg på det kommer det opp bare dekk.[/quote]
er ikke det kosei japan felger?
Jeg har bare modell nr på de, som er SA05, søker jeg på det kommer det opp bare dekk.[/quote]
er ikke det kosei japan felger?
-Vw Corrado G60 Club Sport
-Vw Corrado VR6 Cup Car
-Vw Golf 04 TDI Pacific
Corrado; there is no substitute
-Vw Corrado VR6 Cup Car
-Vw Golf 04 TDI Pacific
Corrado; there is no substitute
Re: Økern´s Corrado
Will doEirik wrote:Jon hadde disse felgene i hvit før! Hør med han!
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
Re: Økern´s Corrado
Ja du sier noe der.Kristaafa wrote:Skru av dynamobraketten din, puss og lakk. Gjør seg mye bedre enn en sånn rustbrun sak som står midt i tryne på deg når du åpner panseret
Ellers sier jeg "go4it" på felgene, at eikene går innover er jo ikke et minus, blir jo bare mer kant av det!
Jeg har lyst til og få dynamo og kompressoren polert, kunne jo også polert den dynamobraketten.
Dere som har gjort dette før, gjør dere det selv ? Hva bruker dere evn.t?
Nja. Jeg syns det hadde vært kulere om eikene hadde gått flatt, MED kant
Men syns alikevell at felgene er stilig, spesielt fargen !
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
Re: Økern´s Corrado
jonasfritsch wrote:Er det forresten noen som kjenner til de felgene her ?
Jeg har bare modell nr på de, som er SA05, søker jeg på det kommer det opp bare dekk.
er ikke det kosei japan felger?[/quote]
Om jeg søkte på det så kom der bare modell biler og annet japans motorsport greier.
Får høre med jon.
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
Re: Økern´s Corrado
Oekern wrote:Will doEirik wrote:Jon hadde disse felgene i hvit før! Hør med han!
For det er vel disse? Bare at du har en annen farge?
Den Norske Regjering har funnet en universal løsning på alle problem.
De avgifterbelegger problemene; for da er det ikke lenger problem, men inntekter.
Stolt 2L 16V eier! =D
De avgifterbelegger problemene; for da er det ikke lenger problem, men inntekter.
Stolt 2L 16V eier! =D
Re: Økern´s Corrado
Virker som de er de samme ja
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
Re: Økern´s Corrado
Da har jeg snakka med en eks-bilmekaniker.
Han mente veldig bestemmt at toppakninga og evnt toppen som har sprekki som er feilen.
Setter da vannpumpe og reg.reim bytte på hold foreløbig.
Skal ringe inn til Oslo sylinderservice og høre hva de mener..
Han mente veldig bestemmt at toppakninga og evnt toppen som har sprekki som er feilen.
Setter da vannpumpe og reg.reim bytte på hold foreløbig.
Skal ringe inn til Oslo sylinderservice og høre hva de mener..
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
Re: Økern´s Corrado
Bytt eventuelt topp/toppakning selv mener nå jeg.. Men jeg er kanskje ikke det beste eksemplet på det å gjøre ting selv..
Men det er jo veldig kjipt om det er det som har skjedd da.
Prøvd å "klage" til de som gjorde jobben? Om toppakningen har gått allrede, er noe feil. Om toppen er sprekt burde de vel funnet ut det når de bytta pakning?
Men det er jo veldig kjipt om det er det som har skjedd da.
Prøvd å "klage" til de som gjorde jobben? Om toppakningen har gått allrede, er noe feil. Om toppen er sprekt burde de vel funnet ut det når de bytta pakning?
- 91 Corrado - 4wd-prosjektet
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
-
- Posts: 2349
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: Økern´s Corrado
Hadde sagt ifra til de som gjorde joben og bedt de gjøre den ordentlig.wormy wrote: Prøvd å "klage" til de som gjorde jobben? Om toppakningen har gått allrede, er noe feil. Om toppen er sprekt burde de vel funnet ut det når de bytta pakning?
jon wrote: bil på stylter, eier på ecstacy
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
Re: Økern´s Corrado
Jeg klaga på arbeidet, men han fikk ikke gjort noe med det hevdethan.wormy wrote:Bytt eventuelt topp/toppakning selv mener nå jeg.. Men jeg er kanskje ikke det beste eksemplet på det å gjøre ting selv..
Men det er jo veldig kjipt om det er det som har skjedd da.
Prøvd å "klage" til de som gjorde jobben? Om toppakningen har gått allrede, er noe feil. Om toppen er sprekt burde de vel funnet ut det når de bytta pakning?
Ang sylinderservice skal jeg høre om teorien/påstanden til han jeg snakka med virker fornuftig for dem !
Skal skru selv gitt. Skal endel til før jeg gidder og søle bort penger på verksted igjen..
Får heller stille flaue spørsmål til dere, klundre, feile og lære samt prøve og få til det selv først !
Og så slo denne tanken meg;
Når jeg først skal drive med toppen og slikt, så hadde det jo ikke vært feil med ny kam, løftere og ventiler
Er det noe anna snacks jeg kan bytte i samma slengen?
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
Re: Økern´s Corrado
Ny kam = ny chip. Da bør du også påkoste deg dyser som passer til chip'en. (Tror jeg..)Oekern wrote:Jeg klaga på arbeidet, men han fikk ikke gjort noe med det hevdethan.wormy wrote:Bytt eventuelt topp/toppakning selv mener nå jeg.. Men jeg er kanskje ikke det beste eksemplet på det å gjøre ting selv..
Men det er jo veldig kjipt om det er det som har skjedd da.
Prøvd å "klage" til de som gjorde jobben? Om toppakningen har gått allrede, er noe feil. Om toppen er sprekt burde de vel funnet ut det når de bytta pakning?
Ang sylinderservice skal jeg høre om teorien/påstanden til han jeg snakka med virker fornuftig for dem !
Skal skru selv gitt. Skal endel til før jeg gidder og søle bort penger på verksted igjen..
Får heller stille flaue spørsmål til dere, klundre, feile og lære samt prøve og få til det selv først !
Og så slo denne tanken meg;
Når jeg først skal drive med toppen og slikt, så hadde det jo ikke vært feil med ny kam, løftere og ventiler
Er det noe anna snacks jeg kan bytte i samma slengen?
- 91 Corrado - 4wd-prosjektet
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
Re: Økern´s Corrado
Yepp, må ha nye dyser og.
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
Re: Økern´s Corrado
Da har jeg et flaut spørsmål her.
Det er ikkenoe timing og tenke på til dynamo/kompressor reima ?
Mener selv at det ikke skal væra noe timing inn i bildet..
Det er ikkenoe timing og tenke på til dynamo/kompressor reima ?
Mener selv at det ikke skal væra noe timing inn i bildet..
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner