Corradotussan's Corrado G60
Posted: 23 Feb 2015, 19:04
Fikk bytta til meg en Corrado G60 1990 mod for litt over 1 år siden.
Da jeg fikk den, så gikk den ikke. Men etter maaaange timer med Google søk og feilsøking på bilen så fikk jeg liv i den.
Var mye som ikke var koblet helt riktig opp ang slanger og el anlegg. Planen var og få den opp og gå og så selge den igjen. Men guttungen som da var 5 år mente at dette var da grei bil for han, så da ble det slik at han fikk beholde den. (Er sikkert ikke ferdig og fikse den før han kan øvelseskjøre heller, med den farten jeg har)
Var mye "snadder" som allerede er kostet på denne bilen. (Hvis alt stemmer som står i noen papirer jeg fikk med bilen)
Slikt som:
H&R justerbart understell.
Borbet A felger.
Frontmontert intercooler.
Brembomax bremseskiver.
Overhalt G-lader som er RS porta med 58mm ladehjul.
Bahnbrenner grenrør og Supersprint eksosanlegg.
Bosch 3.5 bar bensintryksregulator.
Motoren skal være borret til 2000ccm.
Highflow oljepumpe og forsterket rådelager.
ATC letta svinghjul med 4 pucked sinter clutch.
Smidde wøssner stempler med ringer.
H-profil råder.
Småting som jeg har skaffet etter at jeg fikk bilen opp og gå.
Golf 4 ratt. (3 eiket)
Elektriske Audi RS2 stoler foran.
Og en ekstra frontfanger med leppa. (Manglet leppa på bilen når jeg fikk den)
Ellers så trengte den en del deksler innvendig noe er skaffet, men trenger enda en del for at alt ser ok ut.
Bilen var foliert sort matt, og det er ikke en farge jeg liker. Og ikke var den bra foliert heller.
Så jeg reiv av folien, og det så virkelig ikke bra ut under den. Men denne skal få ny fin original farge på et senere tidspungt. (Har heldigvis litt tid på meg )
Da jeg fikk den, så gikk den ikke. Men etter maaaange timer med Google søk og feilsøking på bilen så fikk jeg liv i den.
Var mye som ikke var koblet helt riktig opp ang slanger og el anlegg. Planen var og få den opp og gå og så selge den igjen. Men guttungen som da var 5 år mente at dette var da grei bil for han, så da ble det slik at han fikk beholde den. (Er sikkert ikke ferdig og fikse den før han kan øvelseskjøre heller, med den farten jeg har)
Var mye "snadder" som allerede er kostet på denne bilen. (Hvis alt stemmer som står i noen papirer jeg fikk med bilen)
Slikt som:
H&R justerbart understell.
Borbet A felger.
Frontmontert intercooler.
Brembomax bremseskiver.
Overhalt G-lader som er RS porta med 58mm ladehjul.
Bahnbrenner grenrør og Supersprint eksosanlegg.
Bosch 3.5 bar bensintryksregulator.
Motoren skal være borret til 2000ccm.
Highflow oljepumpe og forsterket rådelager.
ATC letta svinghjul med 4 pucked sinter clutch.
Smidde wøssner stempler med ringer.
H-profil råder.
Småting som jeg har skaffet etter at jeg fikk bilen opp og gå.
Golf 4 ratt. (3 eiket)
Elektriske Audi RS2 stoler foran.
Og en ekstra frontfanger med leppa. (Manglet leppa på bilen når jeg fikk den)
Ellers så trengte den en del deksler innvendig noe er skaffet, men trenger enda en del for at alt ser ok ut.
Bilen var foliert sort matt, og det er ikke en farge jeg liker. Og ikke var den bra foliert heller.
Så jeg reiv av folien, og det så virkelig ikke bra ut under den. Men denne skal få ny fin original farge på et senere tidspungt. (Har heldigvis litt tid på meg )