Kristaafa's Corrado G60

En liten presentasjon av din bil!

Moderator: Moderators

Kristaafa
Posts: 725
Joined: 19 Jun 2007, 09:44
Location: Horten

Post by Kristaafa »

Da er røde polyforinger på vei i posten :) Blir skøy!
User avatar
Kisseg60
Posts: 1507
Joined: 13 Dec 2006, 18:57
Location: Nesodden

Post by Kisseg60 »

det blir en helt ny kjøre opplevelse.! :lol:
Kristaafa
Posts: 725
Joined: 19 Jun 2007, 09:44
Location: Horten

Post by Kristaafa »

Ja, jeg håper da virkelig jeg merker forskjell! :shock:
User avatar
Kisseg60
Posts: 1507
Joined: 13 Dec 2006, 18:57
Location: Nesodden

Post by Kisseg60 »

du gjør det. du får mye mindre bevegelse som de orginale foringene gir også er de jo nye. vent å se :wink:
Polo Classic
Posts: 192
Joined: 01 Dec 2006, 09:29
Location: OSLO
Contact:

Post by Polo Classic »

Kristaafa wrote:Lurer litt på å handle coilovers fra tyskland, noen som har erfaring med Maxxsport? Skal bare ha et billig sett, og kommer ikke til å skru den i bånn, så det er samme hvor ukomfortabelt det er med 90/120 senk... Hvis det er veldig dårlig, går jeg for Vmaxx..
Tipper det er laget på samme fabrikk. En kompis som har Vmaxx på bruks einseren, sier det er dårligere enn hans 10 år gamle brukte H&R gewinde.

To ting du aldri skal spare penger på da de ødelegger bilen totalt om du bommer, og det er seter og fjærbein/gewinde
NO SPEAKERS,
NO BODYKITS,
NO BULLSHIT
Kristaafa
Posts: 725
Joined: 19 Jun 2007, 09:44
Location: Horten

Post by Kristaafa »

Polo Classic wrote:
Kristaafa wrote:Lurer litt på å handle coilovers fra tyskland, noen som har erfaring med Maxxsport? Skal bare ha et billig sett, og kommer ikke til å skru den i bånn, så det er samme hvor ukomfortabelt det er med 90/120 senk... Hvis det er veldig dårlig, går jeg for Vmaxx..
Tipper det er laget på samme fabrikk. En kompis som har Vmaxx på bruks einseren, sier det er dårligere enn hans 10 år gamle brukte H&R gewinde.

To ting du aldri skal spare penger på da de ødelegger bilen totalt om du bommer, og det er seter og fjærbein/gewinde
Hører bra og dårlige ting om Vmaxx... Har selv en kompis som kjører med disse på en zwei'er, og er ganske så fornøyd med dem. Skulle gjerne gitt det dobbelte og litt til for gewinde jeg, men nå må jeg få ordnet dette før snøen faller, og blir da nødt til å gå for et billigere sett. Om ingen plutselig får en trang til å donere et KW sett til meg da.. :lol:
Polo Classic
Posts: 192
Joined: 01 Dec 2006, 09:29
Location: OSLO
Contact:

Post by Polo Classic »

NO SPEAKERS,
NO BODYKITS,
NO BULLSHIT
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

Kan anbefale FK,kjører på det selv og funker meget bra på min :D
Kristaafa
Posts: 725
Joined: 19 Jun 2007, 09:44
Location: Horten

Post by Kristaafa »

Takk skal dere ha, begge to :) Da bestiller jeg FK nuh, om jeg får stokket meg igjennom all denna tysken. Glad jeg hadde 4 timer tysk til sammen på skolen :?

Hat med disse selgerne som ikke bruker Paypal, men 100 spenn ekstra i bankoverføring skal jeg vel klare.

Edit: Da var det bare å vente på at selger skal finne ut kost til Norge, da dette ikke sto noe sted, og tydligvis var noe jeg måtte fylle inn selv etter at jeg hadde kjøpt... :roll:

Edit2: Og der fikk jeg svar. 467,33 euro kom herligheten på :) Nå er det mulig jeg trenger litt hjelp videre, da selger trenger litt info:

Important: Please send us your vehicle data:
Year, PS, The front axle, the front axle load permissible
and type (vr6 or 1HXO) of your VW Corrado.

Årsmodell er jo greit, tyngde på front og bakaksel skal jeg vel alltids få guglet meg til, om ingen sitter med svaret klart innen kort tid, men PS? ke?

Regner også med at 1HXO = G60?

Edit 3: Da var penger sendt, så nå får vi bare håpe dette blir riktig :) Takk igjen Polo Classic og Torpern! :D
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

PS er vel HK mener jeg..(altså hestekrefter :) )
namk
Posts: 55
Joined: 19 Apr 2007, 16:29

Post by namk »

Ja amerikanske eller britiske HK tror jeg.. (Ja er visst forskjell fra våre hester og dems hester:P)
Kristaafa
Posts: 725
Joined: 19 Jun 2007, 09:44
Location: Horten

Post by Kristaafa »

Jess, fant info jeg trengte, så nå håper jeg ikke banken drøyer så lenge med å sende pengene nedover! Gledeseg :D
Kristaafa
Posts: 725
Joined: 19 Jun 2007, 09:44
Location: Horten

Post by Kristaafa »

Da har det kommet et brev fra Posten om at de har mottatt varer som må tollklareres. Håper ikke dette tar så lang tid, da det begynner å haste mtp at jeg må ha de på før vinterhjula går på, og det er glatt som fy!
Kristaafa
Posts: 725
Joined: 19 Jun 2007, 09:44
Location: Horten

Post by Kristaafa »

La meg presentere: Posten! Norges største verna bedrift! :roll:

For de som lurer på hvorfor jeg mener nettopp dette, så kan jeg fortelle at jeg ikke fikk beskjed om at varen engang var ankommet landet før 18.11, og i det brevet stod det at de hadde mottat den 13.11, og at når de endelig får tollet ferdig, så bruker de en uke på strekkningen Oslo - Stokke, noe som tar rett i overkant av en time......

Image

Neida, jeg er ikke lei av å vente på coilovers!
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Post by Mouh »

hurra !.. de får det til !
Post Reply