Page 6 of 7

Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride

Posted: 09 Apr 2014, 23:26
by BlackDragon07
Hvorfor ikke 215??

Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride

Posted: 10 Apr 2014, 08:15
by KrissHansen
BlackDragon07 wrote:Hvorfor ikke 215??
For jeg liker dekkstrekk, og bilen skal bli lavest mulig :)

Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride

Posted: 01 May 2014, 18:41
by g60
hva er innpresset på de?

Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride

Posted: 02 May 2014, 18:09
by KrissHansen
g60 wrote:hva er innpresset på de?
Et20

Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride

Posted: 02 May 2014, 18:54
by g60
funker :-)
får du de innafor hjulbuen så du får det godkjent og ?

Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride

Posted: 09 May 2014, 16:39
by KrissHansen
g60 wrote:funker :-)
får du de innafor hjulbuen så du får det godkjent og ?
Går akkurat innenfor.. eller.. skjermene legger seg akkurat nedpå felgkanten bak :P

Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride

Posted: 09 May 2014, 16:48
by KrissHansen
Da er nye-hjula kommet på bilen :) Får den ikke lav nok framme før jeg har får c-notcha :p Å center-koppen bak går ikke på pga hjullager-koppen med mindre jeg spacer 15mm : bh :

Her er ihvertfall noen bilder :)
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride

Posted: 09 May 2014, 22:16
by Oekern
C-notcha ?
Ja den blei jo kanskje litt baktung.
Uansett; Satan til stuk da! :shock: :shock:

Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride

Posted: 09 May 2014, 22:33
by KrissHansen
Oekern wrote:C-notcha ?
Ja den blei jo kanskje litt baktung.
Uansett; Satan til stuk da! :shock: :shock:
Takk takk :D C-notch ja.. altså kappe ut av vangen for at den ene drivakslingen kommer lenger opp, ergo lavere bil :p kansje ikke helt etter boka, men det må til :P

Sitter å snakker med en kar i fra tyskland akkurat nå som har en corrado 4 motion, å dette har jeg tenkt på å gjøre selv siden jeg kjøpte den :) Men hvem var det her på forumet som bygde om sin til syncro og fikk den godkjent?

Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride

Posted: 10 May 2014, 20:26
by Oekern
KrissHansen wrote:
Oekern wrote:C-notcha ?
Ja den blei jo kanskje litt baktung.
Uansett; Satan til stuk da! :shock: :shock:
Takk takk :D C-notch ja.. altså kappe ut av vangen for at den ene drivakslingen kommer lenger opp, ergo lavere bil :p kansje ikke helt etter boka, men det må til :P
Å ihelvette. Sier bare Jaaaaau jeg !

Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride

Posted: 11 May 2014, 00:55
by BlackDragon07
Blir en bra uttstillingsbil dette her 8)

Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride

Posted: 15 May 2014, 18:43
by KrissHansen
BlackDragon07 wrote:Blir en bra uttstillingsbil dette her 8)
Kjempe bruksbil også :)

Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride

Posted: 15 May 2014, 21:20
by BlackDragon07
Hvordan er det å kjøre på "air"?
Blir den tight og fin på svingete veier?

Blir det en bugrun-bil av denne i år? :wink:

Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride

Posted: 16 May 2014, 18:52
by KrissHansen
BlackDragon07 wrote:Hvordan er det å kjøre på "air"?
Blir den tight og fin på svingete veier?

Blir det en bugrun-bil av denne i år? :wink:
Jeg synst den er helt konge å kjøre, kjørte på coilovers i fjor, å det ligner veldig på det :) kan bli litt for hard/stiv bak til tider, men kan justere hardhet på demperne bak, så har tenkt å prøve å stille det litt mykere for å se om det hjelper :) Ellers er jeg helt fornøgd!

Blir nok ikke bugrun, men kaaansje vacn-treffet på Våler som er samme helgen. Vi får se :)

Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride

Posted: 29 Jul 2014, 13:17
by KrissHansen
Vurderer å selge luftunderstellet og felgene da jeg mest sansynlig selger bilen også. Noen som kan være intr.? Send pm for pris :)