Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride
Moderator: Moderators
-
- Posts: 2349
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride
Hadde det problemet på min forrige, hørte med et verksted og de fant ut at det var, husker ikke helt hva det/den het, men der selve rattstammen møter et eller annet, der var det knekt av en "tann" som gjorde det til at man fikk den dødgangen. Han mente at det vil koste rundt 13000kr å få dette reparert.
Husker ikke hva dette het, men håper du skjønte hva jeg mente hehe
Husker ikke hva dette het, men håper du skjønte hva jeg mente hehe
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
-
- Posts: 74
- Joined: 10 Jul 2012, 01:33
Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride
Takk! Kan prøve det kan ikke være annet enn en liten bagatellOekern wrote:Ang mfa så husker jeg og ha opplevd noe liknende. Min viste noen tall og noen - -.
Mitt problem løste seg etter at batteriet var frakoblet en liten stund (Da p.g.a stereo greier) og når jeg koblet på batteriet
igjen var mfa helt fin.. Vet ikke om jeg bare hadde veldig flaks
-
- Posts: 74
- Joined: 10 Jul 2012, 01:33
Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride
Okei, skjønner sann cirka siden jeg lå under dashbordet her en dag å så at rattstammen går ned, å går inn mot midten av bilen i en vinkel, og der kan det hende der mangler en tann eller noeBlackDragon07 wrote:Hadde det problemet på min forrige, hørte med et verksted og de fant ut at det var, husker ikke helt hva det/den het, men der selve rattstammen møter et eller annet, der var det knekt av en "tann" som gjorde det til at man fikk den dødgangen. Han mente at det vil koste rundt 13000kr å få dette reparert.
Husker ikke hva dette het, men håper du skjønte hva jeg mente hehe
Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride
Det er en kobling etter den vinkelen du har sett som går inn på tannstaget.KrissHansen wrote:Okei, skjønner sann cirka siden jeg lå under dashbordet her en dag å så at rattstammen går ned, å går inn mot midten av bilen i en vinkel, og der kan det hende der mangler en tann eller noeBlackDragon07 wrote:Hadde det problemet på min forrige, hørte med et verksted og de fant ut at det var, husker ikke helt hva det/den het, men der selve rattstammen møter et eller annet, der var det knekt av en "tann" som gjorde det til at man fikk den dødgangen. Han mente at det vil koste rundt 13000kr å få dette reparert.
Husker ikke hva dette het, men håper du skjønte hva jeg mente hehe
Det er han på tannstag og hun fra rattstammen. Det er ganske mange spor, så kan godt
hende noen er slitt ned..
Husker det var litt stress for og få på plass min nye da det samler seg veeldig mye møkk i mellom.
Det er en gummi hylse som er tredd over for og minimere møkk, men det var ganske mye hos meg
Du ser koblingen på dette bildet;
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
-
- Posts: 74
- Joined: 10 Jul 2012, 01:33
Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride
Okei! Men tannstangen er skrudd fast i traversen? Trodde den var festet i ett gummioppheng/foring jeg For jeg lurte på å kjøpe slike som på linken under, men vet ikke hva størrelsen er på g60.. (noen som vet? 15mm eller 18.5mm?)
http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... t/949.html
http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... t/949.html
Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride
Den er skrudd fast også, som du ser på bildet. På andre siden (iflg.bildet) er det en bøyle som går rundt og over foringen og skrus fast i traversen..
For og væra helt ærlig så hadde jeg nok kjøpt en orginal foring til akkurat det der (Om de polygreiene er mye dyrere)
Jeg kan ikke helt skjønne hva fordelen med en polyforing er akkurat der, hvor det ikke blir noe press/bevegelse.
Jeg kjøpte et full poly sett back in the days, endte med og bruke orginal akkurat her (Mest fordi den ikke hadde spor til det lille røret, dog)
For og væra helt ærlig så hadde jeg nok kjøpt en orginal foring til akkurat det der (Om de polygreiene er mye dyrere)
Jeg kan ikke helt skjønne hva fordelen med en polyforing er akkurat der, hvor det ikke blir noe press/bevegelse.
Jeg kjøpte et full poly sett back in the days, endte med og bruke orginal akkurat her (Mest fordi den ikke hadde spor til det lille røret, dog)
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
-
- Posts: 74
- Joined: 10 Jul 2012, 01:33
-
- Posts: 74
- Joined: 10 Jul 2012, 01:33
Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride
Også med air ride a gitt.
Det blir barskt !
Det blir barskt !
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
-
- Posts: 2349
- Joined: 13 May 2008, 08:51
- Location: Don`t tell the police
- Contact:
Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride
NIIIIIIIIICCEEEEEEE
Pene felger altså
Har du takluke i glass? (gjennomsiktig)
Pene felger altså
Har du takluke i glass? (gjennomsiktig)
Fast, angry and furious
From Oblivion to Oblivion
From Oblivion to Oblivion
-
- Posts: 74
- Joined: 10 Jul 2012, 01:33
Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride
Takk begge to! Jada, det stemmerBlackDragon07 wrote:NIIIIIIIIICCEEEEEEE
Pene felger altså
Har du takluke i glass? (gjennomsiktig)
-
- Posts: 74
- Joined: 10 Jul 2012, 01:33
Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride
Dekk-strekk sa du?
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
-
- Posts: 74
- Joined: 10 Jul 2012, 01:33
Re: Min røde Corrado G60! Nå med Air-ride
195/40 på 9"Oekern wrote:Dekk-strekk sa du?