Da har jeg startet på å bytte ventiltetninger, da bilen bruker noe sykt med olje, men det viser seg nå at stempelringene også burde byttes, så dette blir gjort i samme slengen
Men det viser seg mtp slitasjen som er på motor, at denne har mest sannsynlig har gått mye lenger en det som står på telleren... Det var ikke så kjekt å finne ut...
Har en bekjent fra polen som har jobbet på VW i polen i mange år før han flyttet til norge, som hjelper meg med dette, og vi fant ut at toppen også måtte planes osv, så den blir sendt til polen med en kompis av han polakken. Den vil da bli total overhalt der nede, og satt sammen for en billig penge, og jeg har toppen her igjen om en uke.
Har diverse planer for denne bilen med tiden, så lurer på ett par ting. Om man skal sette inn vr6, er dette så godt om plug n' play om jeg kjøper meg en delebil med vr6 f.eks? Og regner med dette ikke skal være noe problem å få godkjent?
Og når det gjelder Syncro, har jeg hørt at det er kun en i norge som har dette godkjent?