Vudera å bytte ut mine keskin kt1 felger

Her kan du diskutere alt som har med det tekniske på Corrado'n.

Moderator: Moderators

Post Reply
bolln
Posts: 311
Joined: 09 Mar 2008, 11:55

Vudera å bytte ut mine keskin kt1 felger

Post by bolln »

Har no stående på corradoen keskin kt1 9*16 et 15 bak å et 25 framme( med 3mm spacera).

Vudera litt dissa her : http://www.wheelmaschine.de/autos/VW/Co ... smogt5swl/
Vetje ka farge da..

Men blir i 17 toms..

Noen som har inspill på ka bredde på felg ej bør gå for? og ET? å bredde på dekk?(215)?

Har planer om å få godkjent felgene:)
User avatar
wormy
Moderator
Posts: 1905
Joined: 25 Aug 2008, 00:45
Location: Tønsberg

Re: Vudera å bytte ut mine keskin kt1 felger

Post by wormy »

bolln wrote:Har no stående på corradoen keskin kt1 9*16 et 15 bak å et 25 framme( med 3mm spacera).

Vudera litt dissa her : http://www.wheelmaschine.de/autos/VW/Co ... smogt5swl/
Vetje ka farge da..

Men blir i 17 toms..

Noen som har inspill på ka bredde på felg ej bør gå for? og ET? å bredde på dekk?(215)?

Har planer om å få godkjent felgene:)
ET har jeg ikke alt for mye erfaring med, men det kan vel noen av de som kjører med 17" svare på.. Men jeg tror jeg ville gått for 17x8 eller 17x8.5 personlig. (Mulig 17x8.5 blir vanskelig å få plass til)
Dekk blir vel 205 eller 215, avhengig av dekkmerke/type du ønsker osv.. :)

I og med at du skal godkjenne det må du jo velge en dimensjon/ET hvor du får TÜV papirer. Papirene trenger så vidt jeg vet ikke være til akkurat felgen du skal godkjenne, så lenge dekkdimensjon, innpress og felgstørrelse er like. Når jeg skulle godkjenne Borbet A'ene mine brukte jeg papirer på Kerscher-felger.. :)
- 91 Corrado - 4wd-prosjektet
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
bolln
Posts: 311
Joined: 09 Mar 2008, 11:55

Re: Vudera å bytte ut mine keskin kt1 felger

Post by bolln »

ET har jeg ikke alt for mye erfaring med, men det kan vel noen av de som kjører med 17" svare på.. Men jeg tror jeg ville gått for 17x8 eller 17x8.5 personlig. (Mulig 17x8.5 blir vanskelig å få plass til)
Dekk blir vel 205 eller 215, avhengig av dekkmerke/type du ønsker osv.. :)

I og med at du skal godkjenne det må du jo velge en dimensjon/ET hvor du får TÜV papirer. Papirene trenger så vidt jeg vet ikke være til akkurat felgen du skal godkjenne, så lenge dekkdimensjon, innpress og felgstørrelse er like. Når jeg skulle godkjenne Borbet A'ene mine brukte jeg papirer på Kerscher-felger.. :)[/quote

Okey!:)

Nei tenkte å gå i innkjøp av Federal 595RS-R. Å dem er godkjent til 8 toms felg.

Orginalt ET på corrado g60 er 38 eller?:)

Dekkdimensjon,innpress,felgstørrelse er like? hvilken tall er det?:)

Takk takk for info så langt!:)
Post Reply