Varme i speil og bakrute

Her kan du diskutere alt som har med det tekniske på Corrado'n.

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
Feijk
Posts: 296
Joined: 06 Dec 2005, 15:03
Location: Skien

Varme i speil og bakrute

Post by Feijk »

Heisann.
har oppstått et problem på bilen min...
Plutselig så har jeg ikke lengre varme i speilene og i bakruta, dette har kommet etter at jeg har montert frontsett tror jeg, så er mulighet for at jeg har kommet nær en kabel bak bryteren og røsket den ut tro?
Lurte derfor på om noen bare kunne vippe ut bryteren til varme i bakruta, også ta bilde bak? slik at jeg får sett hvor de forskjellige kablene skal? og evt hvor mange/farger som er tilkoblet.

Fint med svar så fort som mulig, kjedelig at det dugger så i bakruten nå på vinteren.

Mvh Fredrik Helberg
..:: Feijk .::. 1990 Corrado G60 ::..
rsg60
Posts: 97
Joined: 06 Dec 2005, 20:37
Location: Stavanger

Post by rsg60 »

vist du har røska ut noe, så er det sikkert hele koblingen. Ledningene sitter jo ganske godt fast i den.
User avatar
Feijk
Posts: 296
Joined: 06 Dec 2005, 15:03
Location: Skien

Post by Feijk »

Kanskje sant, men koplingen satt på den..
har ikke orka og sjekka det letteste enda da, kanskje det bare er sikringen, hvis jeg er heldig..hehe...noen som vet hvilken sikring som er til varmeruten og oppvarmet speil?
Kanskje noen har oversikt over alle sikringene et sted?

mvh fredrik
..:: Feijk .::. 1990 Corrado G60 ::..
rsg60
Posts: 97
Joined: 06 Dec 2005, 20:37
Location: Stavanger

Post by rsg60 »

oversikten over sikringene finner du på undersiden av sikrings-dekselet. Og vist en ledning har hoppa ut bak bryteren, så ser du sikkert om en av spora i koblingen ser litt fucked ut.
User avatar
Feijk
Posts: 296
Joined: 06 Dec 2005, 15:03
Location: Skien

Bryteren

Post by Feijk »

Tar litt tid med meg, men men, orka og kikk på det problemet mitt med varme i speil og bakrute...
Var visst bryteren som hadde sagt takk for seg, har nå satt i ny bryter og alt funker som det skal. :)
..:: Feijk .::. 1990 Corrado G60 ::..
Post Reply