Corrado G60 tilsalgs

har du noe du ønsker å selge... (Corrado-relatert)

Moderator: Moderators

Post Reply
junjun
Posts: 43
Joined: 26 Apr 2007, 13:12
Location: Sørlandet

Corrado G60 tilsalgs

Post by junjun »

Selger nå corrado prosjektet etter snart 5 års eie. Den har stått altfor mye stille grunnet studenttilværelsen, så har ikke ressurser til å gjøre noe med den.


Vi snakker nå om en corrado g60 1990 modell som har gått 192 000 km. Prisen er 16 000,- Noe jeg mener er en fair pris for dette "prosjektet"! Kan nåes på nr: 47 66 45 62
Mindre ladehjul blemontert av forrige eier, så bilen går godt. Laderen ble også overhalt rundt 170 000 km ifølge forrige eier, men så aldri noen kvittering på dette. Men laderen virker god for meg!
Har stått i garasje så lenge jeg har hatt den, minimalt med rust. Et par små flekker bak på bagasjeluken. Kom så langt med sideskjørtene at jeg fikk dem på, men ble aldri noe lakkering.

Fikk ikke tid til å få den gjennom eu-kontrollen i juli 2010, så da ble den avskiltet.

Det som gjenstår av av eu-seddelen :
- Justere hovedlyktene
- Forstillingskontroll ( for stor toe-in)
- Motoren har for høy CO, og Lambda - verdi ( Jeg byttet til større filter og satte på en annen CO-pot, den ble bedre på tomgang, så mulig dette er ok!)
- Oljelekkasje fra motor. (Trodde denne lekkasjen kom fra bunnpakningen, så denne ble byttet. Det lekker ennå fra en annen plass)


Ellers som man ser på bildene så har fronten fått seg en liten trøkk, så panseret er litt bøyd og bulkete. Bilen er ikke strøken i lakk, med et par småbulker, men ikke gal om du skal ha en bruksrado.
2 av dekkene som står på orginalfelgene lekker litt luft, så dette må gjøres noe med. AC funker ikke, samt takluken går ikke helt ut.
Vinterdekk på noe slitte, men lovelige piggdekk følger med.

Positive ting:

-Regreim er byttet på kmstand 185 215
-Nyere batteri
-Defa alarm ble montert av verksted 2007.
-Nyere dempere fra Weitec Ultra GT, senk 60/60 - godkjent i vognkort.
-Nye bak- og hovedlykter + sideblinkere.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Corrado G60
User avatar
Oekern
Moderator
Posts: 2228
Joined: 14 May 2008, 15:15
Location: Maura
Contact:

Re: Corrado G60 tilsalgs

Post by Oekern »

Ser jeg feil, eller er det blitt laga costum diskant holder i dash der ?
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
junjun
Posts: 43
Joined: 26 Apr 2007, 13:12
Location: Sørlandet

Re: Corrado G60 tilsalgs

Post by junjun »

Oekern wrote:Ser jeg feil, eller er det blitt laga costum diskant holder i dash der ?
Er nok bare bilde som lyver litt der, men de orginale høytalerne er byttet ut med nye. Men de sitter ennå under org. dekslet. Det er også 6*9 i hatthylla.
Corrado G60
Post Reply