Andre interesser enn Corrado??

Har du noe du vil si utenom Corrado, da gjør du det her.

Moderator: Moderators

User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Andre interesser enn Corrado??

Post by jon »

bare er litt nyskjerrig jeg og lurer på hva folket driver med annet enn corrado?

sjøl så er jeg en liten AV-nerd :oops: , (AV= audio-video :wink: ) og har en liten hjemmekino i kjelleren som jeg har tilbrakt en god del timer i ja :shock: ...
her er et lite bilde av herligheten
Image
litt dårlig bilde egentlig da...

baby`n min
Image


og sist men ikke minst- livet er morsommere for den som er glad i fotball!, følger Godset på hver hjemmekamp... og de bortekampene som er innen rekkevidde....

det var litt om meg, noen fler som "tør" dele sine interesser??
Kid-Rado!
User avatar
Raised
Posts: 90
Joined: 10 Nov 2006, 06:58
Location: Sweden
Contact:

Post by Raised »

Inte illa med en egen biosalong i källaren :D

Jag själv lägger det mesta på min corrado ..
Bilar är ett stort intresse och lägger mer än gärna
en massa pengar på det ..

Bara kika i min projekttråd om inköp etc etc ;)
Image
Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen - Sean Connery
User avatar
Feijk
Posts: 296
Joined: 06 Dec 2005, 15:03
Location: Skien

Post by Feijk »

Hobby, er som han over meg har skrevet, bilen..
Bruker mye tid på den, og kommer snart til og sette den inn og ta en skikklig oppussing..Liker og bruke penger på den, bryr meg lite om at den er uøkonomisk..

Elsker også og se på filmer, gjerne med dama i armkroken..begynner og samle seg opp endel DVD'er...
Lyd og bilde er morro syns jeg, så har anskaffet meg et greit surroundanlegg for noen år siden...Eneste jeg trenger nå er et stort plasmatv ;) hehe..

Utenom bilen og se på film så jobber jeg på Eltel Networks AS, som lærling innen telekommunikasjon...

Så tia går mye til bil, film og dama.. :)

Mvh Fredrik
..:: Feijk .::. 1990 Corrado G60 ::..
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

Shit det var heftig hjemmekino ja,kanskje jeg skal ringe deg neste gang jeg skal på kino.... :wink:
Ellers så har jeg to interesser selv og det er jo selvsagt den blå bilen min.....Også spiller jeg fotball selv i 7.divisjon..
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

Torpern wrote:Shit det var heftig hjemmekino ja,kanskje jeg skal ringe deg neste gang jeg skal på kino.... :wink:
Ellers så har jeg to interesser selv og det er jo selvsagt den blå bilen min.....Også spiller jeg fotball selv i 7.divisjon..
det er det bare gjøre det vettu... for det er sant som det sies: film er best hjemme!! he he,
Kid-Rado!
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

Helt enig!Og i allefall hjemme hos deg ser det ut til.... :shock:
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

og nå har jeg fått meg ny dvd spiller og HDMI kabel så nå blir det bra nå :lol: :lol: , i natt skal det sees film :o
Kid-Rado!
User avatar
acoupe
Posts: 213
Joined: 26 Nov 2006, 21:03
Location: volda - Lillehammer

Post by acoupe »

Dette her sier vel sitt :) :
Image

Ellers liker jeg å drive med fotografering, film og musikk er også en stor interesse. Har mange dvd`r og ett sånn passe bra pioneer hjemmekino anlegg(sammen med dama).
Liker også "byggarbeid", altså snekre, elektrisk, bygge ting osvosv...
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

en fremtidig corrado- entusiast der da :lol: :D
Kid-Rado!
User avatar
acoupe
Posts: 213
Joined: 26 Nov 2006, 21:03
Location: volda - Lillehammer

Post by acoupe »

jon wrote:en fremtidig corrado- entusiast der da :lol: :D
selvsagt:D
rsg60
Posts: 97
Joined: 06 Dec 2005, 20:37
Location: Stavanger

Post by rsg60 »

Ser ut til at vi er flere i samme båt..
Image.

Denne nye fritidskoordinatoren er nå ett år og to måneder. Kan lage troverdig billyd, opne og lukke døra( fra innsiden) og sette nøkkelen i tenningslåsen. Med den fremgangen vi ser nå, så er det ikke lenge før han kjører corrado..

Ellers går fritid med til hvile, dykking, modellfly og drikking.
User avatar
corradochris
Posts: 150
Joined: 08 Sep 2007, 19:48

Post by corradochris »

Får si litt om meg selv jeg også da...
Jeg har ikke bilder nå men det kommer senere.
Mine interesser er å kjøre bensinbil, spille Xbox 360, spille fotball..
Det var nok om meg..
Image
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Post by Mouh »

Bedre sent enn aldri heter det jo.

Vel ved siden av biler som tar opp en stor del av min fritid så syns jeg det er veldig behagelig å ta helgene på hytta mi, det er så behagelig å komme seg bort fra alt stress og mas og bare kople helt ut og gjøre som man selv vil i sitt eget tempo.

Legger ved noen bilder av hytta.
Image
Image
User avatar
Kevor
Posts: 41
Joined: 26 May 2008, 14:56
Location: Bærum
Contact:

Re: Andre interesser enn Corrado??

Post by Kevor »

Er ny her og tråden er gammel men her kommer det! :p
Ved siden av alt IRL ting, så har jeg en interesse for online racing (andre her?)
Spiller et spill som heter live for speed (IKKE need for speed phøy! :p)du finner en nedlastbar demo her http://www.liveforspeed.net
Dette er per i dag et spill under utvikling men som kan kjøpes på samme nettsted. Det kommer i "deler" hvor S1 og å S2 alpha er å få tak i (vel verdt det om du liker online racing)
Jeg har holdt på med dette i vel 5 år og "eier" mitt eget team som vant den siste masters of endurance serien hvor det korteste løpet er over 6 timer, det lengste er 24 timer. Du finner her http://www.mercuryracingteam.com
Det sies at dette er et av de spillene som har den beste fysikken...har prøvdmange andre spill some gtr,gtr2 etc men finner at fysikken ikke tilfredstiller...men smaken er som baken :)
Demoen kan spilles med tatstatur,mus og selvsagt ratt+pedaler noe som for meg, er et must :)
ville vært morsomt om noen av dere prøvde det :)
PS. demo er selvfølgelig gratis :)
Legger ved noen videoer som viser litt forskjellige biltyper etc
http://youtube.com/watch?v=WAvj0iY1Zig
http://youtube.com/watch?v=sT0f9seTQvE&feature=related
Litt onboard action av vår beste sjåfør i den siste hehe
User avatar
Oekern
Moderator
Posts: 2228
Joined: 14 May 2008, 15:15
Location: Maura
Contact:

Re: Andre interesser enn Corrado??

Post by Oekern »

Jeg jobber endel. Er student og med 3 jobber går det veldig mye tid til dette !
Men på vinteren kjører jeg snowboard så mye som bare mulig !
Jeg er interresert i foto, og tok en god del bilder for et halvt år tilbake, men dette har dabbet av i det sisste :(

Utenom dette er jeg glad i Hifi. Jeg slår deg der jon ;) Har cls 215 ! Noen som vil kjøpe de,? Jeg må ha nye da dette er alt for brutalt, og med hørselsskade må jeg roe ned på volumet, da allerede en opperasjon har feila..

Ellers så er jo en fest i ny og ne alltid på plass ! Men har jo min egen dvd samling som jeg er veldig opptatt av :)
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
Post Reply