Vr6 får ikke bensin.

Her kan du diskutere alt som har med det tekniske på Corrado'n.

Moderator: Moderators

Post Reply
tobiaskolnes
Posts: 36
Joined: 17 Aug 2009, 09:46
Location: Randaberg

Vr6 får ikke bensin.

Post by tobiaskolnes »

Hei, jeg har overhalt motoren min og hatt den helt ute av bilen. Nå får jeg ikke start på den, får gnist men pluggene er helt tørre. Lurer på om det kan være noen feilkoder som stanser tilføreselen av bensin. Måler 12 volt inn på injektorene. Noen som vet eller har andre forslag??

Tobias
Corrado VR6 - 1992
User avatar
Kisseg60
Posts: 1507
Joined: 13 Dec 2006, 18:57
Location: Nesodden

Re: Vr6 får ikke bensin.

Post by Kisseg60 »

Kommer det bensin frem?
Ta av en bensinslange og se om det kommer bensin når tenningen settes på.
tobiaskolnes
Posts: 36
Joined: 17 Aug 2009, 09:46
Location: Randaberg

Re: Vr6 får ikke bensin.

Post by tobiaskolnes »

Fikk testet litt i går, filteret er 3-4 mnd gammelt, pumpen går og når jeg åpnet den skruen hvor du måler bensintrykket og der sto spruten ut når jeg prøvde å starte den. Har ikke hatt injektorene ute bare koblet fra ledningen så vet ikke hva som kan være problemet.
Corrado VR6 - 1992
tobiaskolnes
Posts: 36
Joined: 17 Aug 2009, 09:46
Location: Randaberg

Re: Vr6 får ikke bensin.

Post by tobiaskolnes »

For å fortsette litt på denne, fikk start på den med en hau av startgass. Men hver gang bilen er kald og har stått i ro en god stund sliter jeg eller greier jeg ikke å starte den med startmotoren. Den kjinner bra men vil ikke tenne. Men når jeg renner den i gang starter den med en gang, har slitt kam på eksos siden men dette hadde ikke noe å si før overhalingen. Har feilmelding på g28 tror jeg, speed sensoren hvertfall.(den some er under oljekjøleren). Er det den som gjør det?

Takker for svar :)
Corrado VR6 - 1992
rune1977
Posts: 2
Joined: 24 Jul 2007, 23:05

Re: Vr6 får ikke bensin.

Post by rune1977 »

Hei

Har veldig lignende problem..

Fant du ut hva det var???

Rune
Post Reply