g60 drukner

Her kan du diskutere alt som har med det tekniske på Corrado'n.

Moderator: Moderators

Post Reply
Turbobenni
Posts: 19
Joined: 15 Nov 2010, 02:34

g60 drukner

Post by Turbobenni »

Motoren går på 3 stempler når den er kald, men når olja når ca. 70 varmegrader, drukner motoren ved litt over halv gass. kjedelig når jeg skal opp bakker i tungt gir :( kan dette ha noe med saken å gjøre?
BILDE:
Image
ildmar
Posts: 490
Joined: 07 Jul 2009, 23:33
Location: Brumunddal

Re: g60 drukner

Post by ildmar »

Det Komponentet som du har ringet rundt som er festet til røret.. sitter jo på feil rør sånn jeg ser det? for den skal sitte på IC røret...
for meg ser det ut som om den er festet på returslangen som skal sitte på den andre du har ringet rundt.. litt klundrete forklart men.. skulle hatt et litt større oversikts bilde..
Er hvertfall slik det skal være:
Image
1991 - Corrado G60T karman
Turbobenni
Posts: 19
Joined: 15 Nov 2010, 02:34

Re: g60 drukner

Post by Turbobenni »

ildmar wrote:Det Komponentet som du har ringet rundt som er festet til røret.. sitter jo på feil rør sånn jeg ser det? for den skal sitte på IC røret...
for meg ser det ut som om den er festet på returslangen som skal sitte på den andre du har ringet rundt.. litt klundrete forklart men.. skulle hatt et litt større oversikts bilde..
Er hvertfall slik det skal være:
Image
fin forklaring det der da :) har fått koblet til røret, men vet ikke hvor den sensoren skal sitte da, bilde? motoren druukner fremdeles ved over normalt pådrag. det begynner vel når olja har nådd rundt 70grader.
ildmar
Posts: 490
Joined: 07 Jul 2009, 23:33
Location: Brumunddal

Re: g60 drukner

Post by ildmar »

den skal sitte på det røret ved siden av... du ser på bildet den som er hvit og blå..
1991 - Corrado G60T karman
Turbobenni
Posts: 19
Joined: 15 Nov 2010, 02:34

Re: g60 drukner

Post by Turbobenni »

ildmar wrote:den skal sitte på det røret ved siden av... du ser på bildet den som er hvit og blå..
Åja, det hørtes ikke så aller værst ut :) skal se hva jeg får til i morra. Takk for svar :)
Post Reply