felger - valgets kval!

Her kan du diskutere hva det måtte være angående Corrado.

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
JohnnyCorrado
Posts: 487
Joined: 27 Feb 2010, 04:26
Location: Rygge og Jessheim

felger - valgets kval!

Post by JohnnyCorrado »

hei!

som tidligere nevnt har jeg Keskin KT-1 til min Corrado.
"problemet" er at det er ET25 foran, som gjør at jeg må bruke spacere. med 5mm spacers blir det ET22.
bak er det ET15, og det passer rett på. har noen greie Borbet A ET15 for hånd, men vet ikke helt om jeg skal "kaste" bort penger på dem når jeg har Keskin-felger som jeg syns er veldig fine. greia er at jeg er redd for å ikke få bilen godkjent. må en tur innom BT for å godkjenne nye coilovers, og da frykter jeg at de skal bry seg om spacerne på felgene foran. det vil jeg jo slippe dersom jeg bytter til ET15 foran også...

aaargggh! :P
2001 Audi S4 Avant
bolln
Posts: 311
Joined: 09 Mar 2008, 11:55

Re: felger - valgets kval!

Post by bolln »

JohnnyCorrado wrote:hei!

som tidligere nevnt har jeg Keskin KT-1 til min Corrado.
"problemet" er at det er ET25 foran, som gjør at jeg må bruke spacere. med 5mm spacers blir det ET22.
bak er det ET15, og det passer rett på. har noen greie Borbet A ET15 for hånd, men vet ikke helt om jeg skal "kaste" bort penger på dem når jeg har Keskin-felger som jeg syns er veldig fine. greia er at jeg er redd for å ikke få bilen godkjent. må en tur innom BT for å godkjenne nye coilovers, og da frykter jeg at de skal bry seg om spacerne på felgene foran. det vil jeg jo slippe dersom jeg bytter til ET15 foran også...

aaargggh! :P
kjøre selv med samme ET å felg type. berre med 3 mm spacer framme. tvila på om dei klare å sjå spaceren. når ej va på BT så la dem ikkje merke til de såfall. men vist du bytta om da? ET 25 bake å 15 framme? meina på de gjekk på min sin.
User avatar
JohnnyCorrado
Posts: 487
Joined: 27 Feb 2010, 04:26
Location: Rygge og Jessheim

Re: felger - valgets kval!

Post by JohnnyCorrado »

okei! får se om jeg gir faen og setter felgene på. skrev feil i stad, det er 3mm spacers jeg må ha foran, ikke 5mm (fra ET25 til ET22), så det skal jo litt til for å se dem.
tror ikke det går å bytte om. mener jeg prøvde det og at det såvidt slo inni bak. skal gjøre et forsøk igjen og se.
2001 Audi S4 Avant
Post Reply