Corrado'n min

Her kan du legge frem ditt prosjekt

Moderator: Moderators

User avatar
Kisseg60
Posts: 1507
Joined: 13 Dec 2006, 18:57
Location: Nesodden

Re: Corrado'n min

Post by Kisseg60 »

Tror ikke dem sier noe på eukontroll om tauekrok som ikke er der. min er gjemt bak masse gitter og det har gått nå for tredje gang.!
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Kisseg60 wrote:Tror ikke dem sier noe på eukontroll om tauekrok som ikke er der. min er gjemt bak masse gitter og det har gått nå for tredje gang.!
Da får jeg prøve på det i første omgang:P skal eu godkjennes før jeg får igjen skiltene uansett, så er ikke noe stress da:P
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Fått skrudd litt igjen idag. fikk tatt ut taktrekker og renset det. og fy å det så ut. så godt att det er blitt røyka i bilen før gitt:P
her er nå hvertfall bilde av hvor stor forandring det ble:P
Image
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Satt akkurat å kikket litt rundt på nettet etter deler, og så at på autospar så kan du faktisk sjekke hvor mange biler av hvert merke som er laget hvert år:) står til og med hvor mye hester det er i hver.
Så nå kan jeg faktisk skryte på meg att jeg har den nyeste corrado'n i norge:P (min ble ikke registrert før 96)
og att det fins kun 5 stk her til lands som er gti 8v:P Moro og vite sånn da;)
Og det fins vist totalt 243 Corrado'er i norge. som er registrert en gang da vel og merke. :lol:
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Liten oppdatering;)
Nå er begge framskjermer byttet etter ett dårlig forsøk av en kompis av meg på å valse buene. de bak ble bra, men de foran ble helt jævlige i grunn.
Så fikk tak i to skjermer hvor det var sveisa igjen hullene til blinklysene, noe jeg hadde tenkt å gjøre uansett, så da var jo den jobben spart:P
har også fått tak i markeringslys og out-cut til fangeren som skal plast-sveises på plass;) går å venter litt på dem enda da de er hos en jeg kjenner i oslo. så håper han kommer snart, for nå begynner jeg og se lyset i tunnelen her=)
bakfangeren er nå ferdig sveiset, så tok på grunning for å se litt mer helhet i den.
Så nå er det snart å eu godkjenne den, så hel-lakkere=)
Slenger med noen bilder så dere får se;)

Image
Image
Image
BlackDragon07
Posts: 2349
Joined: 13 May 2008, 08:51
Location: Don`t tell the police
Contact:

Re: Corrado'n min

Post by BlackDragon07 »

Ikke alltid valsing blir like vellykket nei. Men bra du fikk tak i nye skjermer

Hvorfor vil du ha igjen sveiset sideblinkene?
Hvor har du tenkt å lakere bilen din?
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

BlackDragon07 wrote:Ikke alltid valsing blir like vellykket nei. Men bra du fikk tak i nye skjermer

Hvorfor vil du ha igjen sveiset sideblinkene?
Hvor har du tenkt å lakere bilen din?

Vil ha det orginalt, men uorginalt om du skjønner?:P hehe.
er ikke så ofte en ser en corrado med cleane skjermer og us-markeringslys her til lands. syns det ser penere ut enn å ha blinklyset på skjermen. så da koble blink og park i de markeringslysene så tror jeg det blir bra;)
Skal lakkere den på Bilskadesenteret på Gjøvik. Faren min er deleier og oppretter der, så får bra pris der;) og veldig fornøyd med det de har lakkert for meg før.
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Da har mark. lysa og out-cut'ene ankommet, så idag ble det noen timer med "klipp og lim" igjen:P
Fikk kuttet ut ifra fangeren på begge sider sider, men orka bare og plastsveise den ene siden, og ser ut som det blir bra:)

Image
Image
Image

Noen som veit om blinklyset blinker fort om jeg fjerner sideblinken? eller merker ikke rele'et att den lille pæra er borte? Lurer på om jeg kun skal ha park i markerings lysa. Eller kan noen fortelle meg åssen jeg kan koble blink og park i en å samme pære? da att parklyset slokker når blink kommer på.;)
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Hatt en økt til nå, så nå er fronten ferdig plast-sveist:) ble ingen bilder denne gangen, men er jo likt på begge sider så det får gå:P skal bruke noen timer om fredag med pussepapir, så kommer nok noen bilder da om hvordan det blir:)
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Fikk brukt noen mer penger på rado'n idag. var innom møller, og fikk tak i plasten som sitter i orginalfangeren, og "koppen" over tauekroken. men kosta jammen meg rundt en tusenlapp :shock: Orginal leppa fikk jeg beskjed om att var utgått :(
Men var det ikke noen her på forumet som kjøpte en orginal leppe på møller her for litt siden:?:
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Re: Corrado'n min

Post by Mouh »

det er mulig den er utgått men de hadde den kanskje på lager?..
BlackDragon07
Posts: 2349
Joined: 13 May 2008, 08:51
Location: Don`t tell the police
Contact:

Re: Corrado'n min

Post by BlackDragon07 »

Sjekk på arz-tuning!
Kjøpte den taukrok-dekslet der for rundt8-10 euro. De har også lepper i 2 eller 3 forskjellige størrelser, mulig jeg husker feil men. Verdt en titt uansett :D

Sleng ut flere bilder underveis :D
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Mouh wrote:det er mulig den er utgått men de hadde den kanskje på lager?..

Møller på gjøvik fikk hvertfall ikke tak i:/ sa bare att det var gått ut, men noen deler jeg sku ha til en jetta, sa han att de hadde på lager, så regner med att han hadde sett det om han hadde den leppa på lager også :P

BlackDragon07 wrote:Sjekk på arz-tuning!
Kjøpte den taukrok-dekslet der for rundt8-10 euro. De har også lepper i 2 eller 3 forskjellige størrelser, mulig jeg husker feil men. Verdt en titt uansett :D

Sleng ut flere bilder underveis :D
har tenkt på det;)
Hvordan er det med frakt derfra da? har aldri bestilt noe fra utlandet, men en gang må bli den første:P
Skal snart dra og pusse litt fanger og koble lys, så kommer nok mer bilder i kveld;)
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Ble vist ikke noen bilder, tok en del lengere tid enn planlagt denna plast-sveisinga, så var egentlig ikke mye å ta bilde av når jeg var kald og ville hjem:P

Men ser ut til att jeg skal hente en corrado til i morra :lol: denne står uten motor, og har understell fra golf. Så blir nok mest sansynligvis delebil. :| Har ikke sett bilen selv enda, så skal ikke bestemme meg riktig enda :P
Har jo ikke lyst til å hugge en corrado akkurat :(
User avatar
Morten Tangen
Posts: 297
Joined: 24 Sep 2007, 16:55

Re: Corrado'n min

Post by Morten Tangen »

Jeg bestilte orginal leppa på møller i slutten av januar, og fikk den 1/2-2011, så at den er utgått er bare bullshit. Gå på arz (?) siden, finn det orginale delenr og oppgi det til møller. Men bare til info, den er dyyyr. Ga 2450,-
Corradopower!
Post Reply