Page 14 of 40
Re: The Black Emperor
Posted: 10 Jul 2013, 08:42
by wormy
Har du AN10 slanger, så trenger du bare en ny oljekjøler med AN10 tilkoblinger - det er det greieste.
Alternativt får du overganger til AN10 fra NPT (og BSP?).
Re: The Black Emperor
Posted: 10 Jul 2013, 11:16
by BlackDragon07
wormy wrote:Har du AN10 slanger, så trenger du bare en ny oljekjøler med AN10 tilkoblinger - det er det greieste.
Alternativt får du overganger til AN10 fra NPT (og BSP?).
Høres bra ut

Men hvordan vet jeg at det er det jeg har? Hvordan måler jeg det?
Re: The Black Emperor
Posted: 10 Jul 2013, 12:44
by wormy
Må fysisk sjekke..
Har du mulighet til å legge ut bilde av tilkoblingen f.eks.?
Re: The Black Emperor
Posted: 17 Jul 2013, 14:08
by BlackDragon07
wormy wrote:Må fysisk sjekke..
Har du mulighet til å legge ut bilde av tilkoblingen f.eks.?
Skal få lagt ut, men jeg får ikke opp panseret??
Den løser kun ut på den ene og ikke den andre. HAr egentlig vært litt kranglete etter jeg satte på lista av uviss grunn.
Noen som har noen bra tips til hvordan jeg kan få det opp?
Re: The Black Emperor
Posted: 17 Jul 2013, 15:37
by wormy
BlackDragon07 wrote:
Skal få lagt ut, men jeg får ikke opp panseret??
Den løser kun ut på den ene og ikke den andre. HAr egentlig vært litt kranglete etter jeg satte på lista av uviss grunn.
Noen som har noen bra tips til hvordan jeg kan få det opp?
Press opp og ned på den siden det ikke går opp, samtidig som noen drar i spaken. Alternativt prøv å få tak i wieren nede ved spaken (må nok fjerne dekslet), og dra i den med tang. Den har nok strekt seg bittelitt. Jeg ville smørt opp "låsene" på begge sider, og strammet wieren litt..

Re: The Black Emperor
Posted: 18 Jul 2013, 17:46
by BlackDragon07
Takk for tips wormy

Har prøvd det, men no go

Men er kanskje en anelse slakk, mulig det er det som skaper problemet.
Har straks ferie

så da har jeg litt mere muligheter for feilsøking og demontering av deler
Er litt inne på tanken på å sette inn igjen en g-lader...
Er veldig moro med lyden fra en turbo som blåser så fort man går av pedalen eller slakker av.
Men det er fortsatt ikke kompressor...
Har fortsatt chip og hjerne så muligheten er der
Vurderer å kjøpe "brand new" med rs2 porting fra bar tek.
Re: The Black Emperor
Posted: 22 Jul 2013, 00:58
by BlackDragon07
Fått opp panseret, noe som var skikkelig digg. Justerte wiren inn ca 1 cm, så bra tips wormy.
Ikke fått sjekka om vifta går på begge hakk, har en lekkasje i blend slangen som trøblete ting litt til.
mere feilsøking imorgen

Re: The Black Emperor
Posted: 22 Jul 2013, 07:10
by JohnnyCorrado
Ok, si fra så fort du har gjort det

Re: The Black Emperor
Posted: 25 Jul 2013, 12:58
by BlackDragon07
Tror jeg har funnet kilden til problemet med ujevnt ladetrykk. Etter å ha lest på det her så sies det at det beste er å ha kortedt mulig ledning mellom turbo og boostcontroller. Her så satt det en forgrener også til en boostcontroller. Det skaper en "forvirring" og igjen så blir det ujevnt trykk.
Ble en helt annen hverdag

angående å få testa vifta Johnnycorrado så må jeg lade opp et batteri og teste det på delebilen, på min så er den kontakten helt gjort om desverre

Re: The Black Emperor
Posted: 25 Jul 2013, 22:34
by JohnnyCorrado
Allright!
Hvis ikke vifta sitter i bilen, så kan du jo bare kjøre den rett på batteriet

Re: The Black Emperor
Posted: 05 Aug 2013, 19:51
by BlackDragon07
Re: The Black Emperor
Posted: 06 Aug 2013, 23:10
by BlackDragon07
Da er endelig bakfangeren av

måtte sveise på muttere for å så bruke en bolttrekker for å få av fa....skapet.
Bilder kommer
Men jeg dro opp hånbrekket fpr hardt sånn at den henger på høyre kalipper bak. Ironisk så er det den jeg bytta nylig.
Hvordan kan jeg få slakka på wiren?
Re: The Black Emperor
Posted: 07 Aug 2013, 08:35
by BlackDragon07
Re: The Black Emperor
Posted: 07 Aug 2013, 08:50
by g60
for å slakke wiren så tar du av dekselet over håndbrekket.så er det 2 strammeskruer i bakkant der.
Re: The Black Emperor
Posted: 07 Aug 2013, 08:54
by BlackDragon07
g60 wrote:for å slakke wiren så tar du av dekselet over håndbrekket.så er det 2 strammeskruer i bakkant der.
Har prøvd det serru, den sitter fast ved selve kalipperen
