Liten update.
Siden min gamle Denon forsterker bare bestemte seg for å dø så måtte jeg finne en midlertidig erstatter.
Det ble en "Magnat the Rock 1000" forsterker kjøpt brukt. Den funker bare på mono, men gir bra trøkk selv om. Denne er for å ha lyd til Bug Run turen Bytter tilbake etter at Denon`n er reparert.
Sliter fortsatt med bakfangeren. Skal prøve å få tak i en sivert imorgen.
Kan jo være lekkasje, luft i systemet, evt defekt master/slavesylinder.. Har dog ingen gode forslag sånn uten videre på hvordan man tester dette.. Noen andre? :\
- 91 Corrado - 4wd-prosjektet
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
wormy wrote:Kan jo være lekkasje, luft i systemet, evt defekt master/slavesylinder.. Har dog ingen gode forslag sånn uten videre på hvordan man tester dette.. Noen andre? :\
Den har bare stått så litt snodig? Funka fint sist jeg brukte den i november.
Er det hydraulisk clutch på denne bilen?
ja. det er hydraulisk clutch.
og eg tipper det er slavesylinder som er gåen..det samme skjedde med min når eg skulle ta den ut av garasjen for 14 dager siden..funket fint når eg parkerte den,men ble stående i bånn når eg skulle kjøre den ut igjen..
g60 wrote:ja. det er hydraulisk clutch.
og eg tipper det er slavesylinder som er gåen..det samme skjedde med min når eg skulle ta den ut av garasjen for 14 dager siden..funket fint når eg parkerte den,men ble stående i bånn når eg skulle kjøre den ut igjen..
Ok, men du byttet bare slavesylinderen? Var den vanskelig å bytte?
samme måte som med bremsene..
men på clutch blir det ofte VELDIG mye pumpiing.hehe..
bytte slaven,så pumper du pedalen til det blir litt trykk i den,så åpne ventilen og slippe ut luft...og sånn er det bare til å holde på den til den er fast og fin..men som sagt,,clutch er mye pumping,så ikke mist motet,
g60 wrote:samme måte som med bremsene..
men på clutch blir det ofte VELDIG mye pumpiing.hehe..
bytte slaven,så pumper du pedalen til det blir litt trykk i den,så åpne ventilen og slippe ut luft...og sånn er det bare til å holde på den til den er fast og fin..men som sagt,,clutch er mye pumping,så ikke mist motet,
Da har jeg pluket ut slavesylineren fra den andre bilen.
Gjorde det enkelt og kuttet av slangen.
Sjekka Heyns for mere detaljer.
Satser på å få byttet den ikveld.
Får håpe det bare er den.
Da har jeg fått på nytt 2.5" Ferrita eksosanlegg med race kat Og MYE roligere enn tidligere
Enderøret er ikke ferdig siden jeg ikke har fått av bakfangeren
Skal ut og sjekke nå med den slavesylinderen
Takk for mega kjapp respons og gode svar folkens
Last edited by BlackDragon07 on 23 May 2013, 22:01, edited 1 time in total.
Clutchen er oppe og går igjen, det var slavesylinderen så tusen takk for tips
Bilen er noe vrang fortsatt dessverre.
Under mapping så velger den ene dysa og gi seg. Sitter orginale dyser og skulle bytte til 440cc, men.
Noen som har 440cc til salgs?
Edit: Ser ut til at det ordner seg
Last edited by BlackDragon07 on 24 May 2013, 18:52, edited 1 time in total.