Vårtreff 2006!

Hva skjer, og når?

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
Haakon
Posts: 75
Joined: 02 Dec 2005, 15:12
Location: Kristiansand
Contact:

Vårtreff 2006!

Post by Haakon »

Når? Hvor? Hvordan? Hvem? Diskuter!!!
Singh_Supreme
Posts: 4
Joined: 07 Dec 2005, 22:33
Location: Kolbotn!

Post by Singh_Supreme »

kan jeg komme selv om jeg ikke eier en corrado nå lenger:(
rsg60
Posts: 97
Joined: 06 Dec 2005, 20:37
Location: Stavanger

Post by rsg60 »

Hvor kommer folk fra da, Sikkert vanskelig å få samla folk fra hele landet. Greit om det er en dagstur tur-retur.
User avatar
Corrado16v
Posts: 43
Joined: 31 Dec 2005, 11:51
Location: akershus
Contact:

Post by Corrado16v »

Syns det var fint i hamar jeg. Det var akkurat passe langt å kjøre. Best for min del hvis det blir litt lenger retning oslo eller lenger sør, men blir nok med nesten uansett.
rsg60
Posts: 97
Joined: 06 Dec 2005, 20:37
Location: Stavanger

Post by rsg60 »

Hamar er veldig langt fra Stavanger.. ca 10 timer hver vei. Fagernes er jo ca midt i norge, sør for trondhjem, men da blir det kansje veldig langt for alle. Gol eller Geilo er og gode alternativer. ca 6 timer fra trondheim, stavanger og ålesund. ca 3-4 fra Oslo

Vist det bare er folk fra Bergen og nedover som kommer, så er jo Haukeligrend omtrent 3,5 timer fra alt.
User avatar
Feijk
Posts: 296
Joined: 06 Dec 2005, 15:03
Location: Skien

Post by Feijk »

kan komme jeg også tipper jeg..
bor i skien, så både oslo og hamar går greit for meg, uten alt for lang kjøretur.. :)
..:: Feijk .::. 1990 Corrado G60 ::..
KajaMarlene
Posts: 3
Joined: 05 Dec 2005, 09:18
Location: Bærum såklart
Contact:

Post by KajaMarlene »

Stemmer for Oslo-Bærums-området jeg ;P
Å style en Volvo er som å sminke en gris
nori
Posts: 7
Joined: 05 Dec 2005, 06:57
Contact:

1.mai

Post by nori »

Skal være 1.mai motorshow i Flekkefjord 1.mai med utstilling. Bare noe sånn "amatør" utstilling, det er jo ikke så rart når det er undertegnede som skal prøve å få dratt det i gang. resten av showet har mye action, programmet er ikke klart ennå. Jeg regner med at dette blir for langt å kjøre for dere østlendinger? hehe..
1.mai er en mandag, kunne tatt helga her borte, jeg kan ordne overnatting i campinghytter.
broooombroooooooooooooooooooom
Post Reply