statens vegvesen

Har du noe du vil si utenom Corrado, da gjør du det her.

Moderator: Moderators

Post Reply
_DENON_
Posts: 83
Joined: 21 Jul 2007, 18:29
Location: Halden

statens vegvesen

Post by _DENON_ »

Hadde alt klart idag for visning av senkesettet på bilen min. 4hjulskontroll,bremseavhengig ventil stilt og eu godkjenning, høyden var over 11cm under bilen og alt.
men neida, TUV papirene på mitt VMAX senkesett holdt ikke i norge.ifølge vognkortet på bilen og tuv papirene på bilen så skilte det 60 kg på bakre dempere for at de skulle bli godkjent i norge. De er fullt lovlige i eu reglene. Fullt lovlig, men jævla norge har sine egne regler på ting. 60 jævla kg ass.

Men så sa de at jeg kunne ringe med møller bil om de kunne gjøre om på de dumme reglene og få de til å si til statens vegvesen at de blir godkjent i og med at de sitter på dataene på disse fine corradoene som er fra tyskland (importerte biler) hvis møller godkjenner så vil statens vegvesen også godkjenne de. for jævlig å måtte kjøpe helt nye dempere til mange mange tusen når jeg har tuv papirer på at de demperne er for corrado og at de er godkjente i alle andre land. 60 kg er jo latterlig ass.....


vel kommer med nye nyheter.

de fleste senkesett er jo tyske,tysk bil og tysk kvalitet ikke sant;)

jeg elsker tyske deler
dette må da bare gå igjennom
Terje Henriksen
sinnapels
Posts: 103
Joined: 15 Feb 2008, 05:30

Re: statens vegvesen

Post by sinnapels »

Sliter med godkjenning av senkesett sjøl jeg. Har KW Stage2 kit, med 8 sider tüv papirer. Kunne bare glemme det, fordi det mangler 11mm :roll:

Statens vegvesen har blitt så sure og kjipe på senking at jeg har ikke ord. Men lykke til videre med saken :)
Image
"Corrado Vr6 - Black pearl"
Post Reply