Stereo i Corrado

Her kan du diskutere hva det måtte være angående Corrado.

Moderator: Moderators

User avatar
ASD
Ünten Admin
Posts: 408
Joined: 13 Dec 2006, 00:49
Location: Kråkerøy
Contact:

Post by ASD »

er det ikke noen fler som har bilder av stereo`n sin da??
ASD f.eks?? så antydninger til et riktig så fett anlegg på tyrigrava :P :P bilder bilder!!![/quote]`


Kommer ikke mas :P

jobber kontinuerlig med lyden og plasering av elementene :oops: Bilder er en mangel vare hos meg :oops: skal bli flikere på det :roll:
Forsterkere er på veg til å bli byttet ut til en symetrisk oppstilling (dual fire kanaler) kanal 1v tar seg av øvre front venstre, kanal 2v tar seg av nedre front venstre, kanal 3 og 4 brokobles til venste sub og det samme på høyre side. 8)
Corrado G60 90mod.OEM+
http://www.corradoclubnorwegen.com
Medlem av Eldrerådet
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

ASD wrote:er det ikke noen fler som har bilder av stereo`n sin da??
ASD f.eks?? så antydninger til et riktig så fett anlegg på tyrigrava :P :P bilder bilder!!!


Kommer ikke mas :P

jobber kontinuerlig med lyden og plasering av elementene :oops: Bilder er en mangel vare hos meg :oops: skal bli flikere på det :roll:
Forsterkere er på veg til å bli byttet ut til en symetrisk oppstilling (dual fire kanaler) kanal 1v tar seg av øvre front venstre, kanal 2v tar seg av nedre front venstre, kanal 3 og 4 brokobles til venste sub og det samme på høyre side. 8)
ok, lover å ikke mase... bare vente i spenning :)
Kid-Rado!
mats
Posts: 14
Joined: 08 Jan 2008, 21:39

Post by mats »

har gått til innkjøp av stereo nå, og regner med å begynne i neste uke, kan ta bilder regelmessig viss det er interese for det. har en sony mp3 spiller, dynabel 5" framme og 6*9 bake, dynaBel BF0804 (4 kanals), dynaBel BF7501 (mono) og 2 stk Dynabel DY9812 12" Subwoofer.
må vell ha noen batteri å kondensatorer også med tiden....
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

ja, bilder er altid morro.... oxo bilder under byging :!:
Kid-Rado!
User avatar
acoupe
Posts: 213
Joined: 26 Nov 2006, 21:03
Location: volda - Lillehammer

Post by acoupe »

Image

Image

Sånn var det i min, men bestemt meg for at det ikke skal ha noe særlig med anlegg i bilen. Så alt på bildet er borte, og planen er orginal hattehylle som er strøken uten hull. Gulv med nedfelt forsterker som skal mate ett greit frontsett osv, stabstag i chrome osv. Prøve å få det til å se så diskre og orginalt som mulig :)
rub-A-dub
User avatar
ASD
Ünten Admin
Posts: 408
Joined: 13 Dec 2006, 00:49
Location: Kråkerøy
Contact:

Post by ASD »

En liten snik titt på hva som sitter i bilen nå

Image
Image
Image
Corrado G60 90mod.OEM+
http://www.corradoclubnorwegen.com
Medlem av Eldrerådet
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

berre lækkert detta Atle... og "kjenner" jeg deg rett, så låter detta like bra som det ser ut!

gjorde ihvertfall det, det forrige oppsettet ditt. mye av det som er byttet ut siden da el? (Valdres 1. mai i fjor, son bare for å minne deg på når det var :wink: )...
Kid-Rado!
User avatar
ASD
Ünten Admin
Posts: 408
Joined: 13 Dec 2006, 00:49
Location: Kråkerøy
Contact:

Post by ASD »

jon wrote:berre lækkert detta Atle... og "kjenner" jeg deg rett, så låter detta like bra som det ser ut!

gjorde ihvertfall det, det forrige oppsettet ditt. mye av det som er byttet ut siden da el? (Valdres 1. mai i fjor, son bare for å minne deg på når det var :wink: )...
:oops: :oops: ting tar tid det eneste som er bytta er bassen en 12 " mangnat i lukket kasse ( som er til salgs for 2000.-) det andre oppsette er i kone bilen (hun liker god lyd hun og og har dyr smak) :lol: :lol:
Corrado G60 90mod.OEM+
http://www.corradoclubnorwegen.com
Medlem av Eldrerådet
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

og har dyr smak) :lol: :lol:






SOM DE FLESTE KVINNFOLK!! :D :shock:
Medlem av Eldrerådet
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

ja det er et kjent fenomen det der ja,,, :twisted:
Kid-Rado!
Post Reply