Bestilling fra Bahn Brenner Motorsport?

Har du noe du vil si utenom Corrado, da gjør du det her.

Moderator: Moderators

Post Reply
olerado
Posts: 42
Joined: 03 Dec 2007, 18:28

Bestilling fra Bahn Brenner Motorsport?

Post by olerado »

Heisann.

Noen som har bestilt ifra Bahn Brenner?

Har tenkt på å bestille eksos-anlegg derifra, men lurer litt på frakt/moms/mva/tid?

Så er det noen som kan svare meg på dette? Det jeg ser etter koster 610$, så vis det ikke blir noe moms eller mva-avgiften så vil jeg bestille med en gang:)
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Post by Mouh »

jeg har bestillt derifra flere ganger, og kommer til å gjøre det igjen om ikke lenge, med tanke på mva og slikt så er det ("prisen på delene"+frakt)*1,25 så har du det det koster her i norge.. altså du må regne om til NOK først da ;)

og husk vi får 10% av de så du kan, bare send en mail til John Betz med info om hva du vil ha og at du er medlem her så får du benyttet deg av det.
betz@bahnbrenner.com
olerado
Posts: 42
Joined: 03 Dec 2007, 18:28

Post by olerado »

Takker for svar:) Det 10% skal jeg da benytte meg av:)

Hvor mye betaler du i frakt da? Sånn ca.
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Post by Mouh »

Ikke noe problem vettu ;)

det kommer helt ann på vekt og størrelse på varen. så hvis du sender en mail til John så får du pris på frakt..
Kristaafa
Posts: 725
Joined: 19 Jun 2007, 09:44
Location: Horten

Post by Kristaafa »

Du kan også bestille varene til en Post restante konto, og hente dem i Strømstad. Da slipper du å momse det inn.
Image
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Post by Mouh »

hmm, enten så slipper man det eller så kan man risikere å få en lit større regning ;)
Kristaafa
Posts: 725
Joined: 19 Jun 2007, 09:44
Location: Horten

Post by Kristaafa »

Mouh wrote:hmm, enten så slipper man det eller så kan man risikere å få en lit større regning ;)
Man har da 6000 å handle for momsfritt om man har vært ute av landet i 24 timer? Ser ikke det store problemet da... Er jo nesten under grensa til under 24t også den eksosen, så jeg trur du skal ha ganske uflaks om du klarer å ryke på en smell der...
Image
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Post by Mouh »

sant nok, vel jeg har ikke skjekket opp de reglene så mye men..
jeg har uansett bare bestillt til meg, og det er ikke hver gang man får mva på det heller... det er hvartfall min erfaring..
selv om det koster mere enn 200Kr
Post Reply