VOLKSFEST 2007

Hva skjer, og når?

Moderator: Moderators

Post Reply
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

VOLKSFEST 2007

Post by Torpern »

den 11-12 august er det volksfest på holmenkollen,dette er et treff som pleier å være veldig bra,jeg skal i allefall ta en tur....noen flere som henger seg på...
User avatar
Kisseg60
Posts: 1507
Joined: 13 Dec 2006, 18:57
Location: Nesodden

Post by Kisseg60 »

tja. kan vel hive meg på.
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

må nok klare dere uten meg da :shock: , da har jeg dratt avgårde for å få sett ossen det føles med litt sol og varme :P
Kid-Rado!
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

Fler enn meg og Christian som skal dit,kommer også en grom corrado fra drammen,så vi er iallefall tre så langt :D
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

Leste også at det blir en kolonne kjøring fra festningen i Oslo opp til holmenkollen(i fjor var det visst ca 80 biler med... :shock: )
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

mere info fra arrangøren her:
Lørdag 11.august kl.16.00
Det blir cruising sentrum med politieskorte fra Festningsplassen til Holmenkollen. Ljuging og annen prat på kvelden/natten/morgenen, og du oppfordres selvsagt til å bringe med ditt nyinnkjøpte telt. Det garanteres varm mat og kald drikke!


Søndag 12.august er Dagen
Portene åpner 09, der det blir konkurranser og premieutdeling 14.
I løpet av dagen vil det skje en del aktiviteter både for voksne og barn, du oppfordres til å ta med ditt skrot/gull. (Og sparepengene dine)


Av de aktørene jeg vet bankers at kommer KFS fra Unneberg, isbilen, vår eminente speaker Aasmund og mest sannsynlig noen engelskmenn. Jo, også Autofil bobla! Vi forsøker jo å være barnevennlige, noe som også gjør det enklere for noen å møte opp


Så her er noe for en hver! Show up, her er masse plass. (for de som gjerne vil komme Fredag og sette opp, så kan de mer enn gjerne gjøre dette. Det er flere av oss som vil være der allerede fredagen og det var mange som gjorde dette i fjor)

--
I 2006 satt vi ny cruising-rekord fra Festningen-Kollen med 82 biler, slår vi den i år?!
I 2006 kom det ca 130/140 biler, hvor mange kommer i år?!
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

Hvor mange er det som blir med til holmenkollen?Jeg og glennern skal i allefall opp på søndagen,og reiser ca kl 1100 fra tusenfryd :D
Kristaafa
Posts: 725
Joined: 19 Jun 2007, 09:44
Location: Horten

Post by Kristaafa »

Stygt redd for at jeg er fyllesjuk så det holder, men jeg skal se om jeg tar den veien hjem igjen.
User avatar
Kisseg60
Posts: 1507
Joined: 13 Dec 2006, 18:57
Location: Nesodden

Post by Kisseg60 »

jeg kan ikke. skal til pappa så det blir laaangt å kjøre.
Post Reply