Om du synes G-laderen "puster" mye, så kan jeg opplyse om at Lysholmen i hvertfall gjør det
Ja, det løser en del praktiske utfordringer. Synes ikke jeg får full uttelling av Lysholmen nå, men det har nok en del å gjøre med rørgatene som jeg har nevnt tidligere. Har vel sett ca 0,8 bar på måleren, men den skal gi rundt 1.1. Tror også chippen som sitter i ikke er optimal selv om den er bestilt for mine specs. Fortsatt en tanke lean under pådrag (13.xx, bør være rundt 12.6 såvidt jeg vet)
Om jeg slenger inn en portet G-lader, så gjør det meg ingen ting sånn vedlikeholdsmessig, siden dette er en bil jeg kjører når jeg har lyst - henholdsvis bare om sommeren:)
Har en RS2-portet lader og Rallye-bend liggende, dette passer perfekt over på Rallye intercooleren. Vurderer sterkt å sende laderen til Frode for litt rehab før den evt går inn i bilen igjen. Da blir det også enten wide belt eller toothed belt conversion.
Klarer ikke helt å kjenne om bilen faktisk går bra i forhold til hvordan den gikk med G-lader (det er et par år siden den ble kjørt med G-lader sist).
Det bør jo også være mulig å få en liten slant for Lysholmen hvis jeg bestemmer meg for å selge den...
Valgets kval!