vakumslanger til turbo

Her kan du diskutere alt som har med det tekniske på Corrado'n.

Moderator: Moderators

Post Reply
leif90@gmail.com
Posts: 157
Joined: 28 Mar 2010, 14:43
Location: Lier

vakumslanger til turbo

Post by leif90@gmail.com »

har satt inn turbo i g60'en også har jeg igjen en slange som går fra wg til skruen der jeg kan stille opp og ned trykket. noen som veit hvor denne skal videre etter det?
leif90@gmail.com
Posts: 157
Joined: 28 Mar 2010, 14:43
Location: Lier

Re: vakumslanger til turbo

Post by leif90@gmail.com »

også om hvor mye olje gladern får i forhold til en turbo
ildmar
Posts: 490
Joined: 07 Jul 2009, 23:33
Location: Brumunddal

Re: vakumslanger til turbo

Post by ildmar »

leif90@gmail.com wrote:har satt inn turbo i g60'en også har jeg igjen en slange som går fra wg til skruen der jeg kan stille opp og ned trykket. noen som veit hvor denne skal videre etter det?
Etter ventilen skal slangen da videre inn på trykk siden av turboen... pleier å være en liten nippel på enden av "sneglehuset" hvor du kan feste denne slangen. :)
leif90@gmail.com wrote:også om hvor mye olje gladern får i forhold til en turbo
Jeg brukte bare det utaket på toppen som matet G-laderen til å mate turbo med og det funker.. Om den egentlig får for mye eller for lite der er jeg ikke sikker på også er det vel noe avhenig av hva slags lager man har i turboen mener jeg og huske? noen som må ha en restrictor forran? her kan kanskje noen svare litt bedre enn meg..
1991 - Corrado G60T karman
leif90@gmail.com
Posts: 157
Joined: 28 Mar 2010, 14:43
Location: Lier

Re: vakumslanger til turbo

Post by leif90@gmail.com »

den nippelen er ikke der, var der på den forje turboen, men ikke på denne. fant ut av det og tok en kjøretur i stad og etter den fant jeg spon i olja ved luftfilteret :x splitter ny turbo, veit du hva dette kan være? skal se mere på det i mårra. skal ha bilen klar til litt banekjøring på gatebil til helga :)
leif90@gmail.com
Posts: 157
Joined: 28 Mar 2010, 14:43
Location: Lier

Re: vakumslanger til turbo

Post by leif90@gmail.com »

blen ble ikke klar, hadde fått rådebank også. ingen som veit noe om hvor mye olje gladern får?
Post Reply