dør håndtak sylinder

har du noe du ønsker å kjøpe... (Corrado-relatert)

Moderator: Moderators

Post Reply
Kristian
Posts: 19
Joined: 16 Apr 2011, 11:33

dør håndtak sylinder

Post by Kristian »

noen som har noen ødelagte dørhåndtak til en corrado 90modell med fortsatt dørhåndtak sylindrene in takt?
kjøpte netopp en coarrdo i april og den var uten dørhåndtak på begge sider. Kjøpte noen håndtak fra USA og de manglet dørhandtak sylindere :( det hadde vert kjekt å fått noen så snart så mulig
Don Nilsen
Posts: 165
Joined: 24 Jan 2010, 17:26
Location: Ås

Re: dør håndtak sylinder

Post by Don Nilsen »

det er godt mulig jeg har med sylinder inni et par som er ødelakt men jeg har ikke nøkkel til de da
VW Corrado g60 91 mod
VW Corrado g60 92 mod
Toyota Corolla 79 mod
Fiat 131 Racing 80 mod
Kristian
Posts: 19
Joined: 16 Apr 2011, 11:33

Re: dør håndtak sylinder

Post by Kristian »

kjempe greier dt;)
men eg trenger kun sylinderene ikke håndtakene. for å få ut sylinderne trenger du vel nøkkelen? elrs må du vel dele håndtakene.
meiner at det går ann og stille inn sylinderne til min nøkkel hos møller elr et låseverksted.......
kan du få ut sylinderne uten og ødelegge de?
pris for begge?
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: dør håndtak sylinder

Post by chris10an »

Du kan også bruke låsesylinderen fra passat;) jeg gjorde det på min hvertfall og det gikk fint det:)
Kristian
Posts: 19
Joined: 16 Apr 2011, 11:33

Re: dør håndtak sylinder

Post by Kristian »

hvilken passat var dette?
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: dør håndtak sylinder

Post by chris10an »

Kristian wrote:hvilken passat var dette?
hmm. er det 35i de heter mon tro?:P dørhåndtaker ser likt ut som corrado, men selve håndtaket passer ikke, men låsesylinderene gjør det;) de er sikkert lette å finne hos en hugger;)
Kristian
Posts: 19
Joined: 16 Apr 2011, 11:33

Re: dør håndtak sylinder

Post by Kristian »

det stemmte med at syliderene passet, men fant ut at ende stykke på sylinderen ble for kort så når jeg vridde på nøkkelen så traff den aldri låsen inni i bilen :(
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: dør håndtak sylinder

Post by chris10an »

Kristian wrote:det stemmte med at syliderene passet, men fant ut at ende stykke på sylinderen ble for kort så når jeg vridde på nøkkelen så traff den aldri låsen inni i bilen :(
Brukte du opp igjen den fra corrado'n da eller passaten? det passet nemlig hos meg :? da brukte jeg kun sylinder fra passaten, og den "tappen" som dytter ned låsen ifra corrado;)

leste litt bedre gjennom og skjønte att du ikke hadde noe til låsesylindergreia:P
men jeg kan sjekke hva jeg har igjen av deler av dørhåndtak og gi deg beskjed;) kan jeg evt sende ett par stk til deg;)
Post Reply