10 Internationella Corrado träffen i Tyskland

Hva skjer, og når?

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
Schnellfahrer
Posts: 49
Joined: 05 Aug 2006, 17:03
Location: Sverige
Contact:

10 Internationella Corrado träffen i Tyskland

Post by Schnellfahrer »

Hej på er alla Norrbaggar!

Det var ett tag sen jag var inne här, jag har tyvärr inget internet hemma för tillfället.

Jag tänkte bara meddela er att den 13-15 Juli är det stor Corradoträff i Tyskland som några av oss på CCS tänkte åka på.
Jag åkte själv 2005 då vi bl.a. åkte på Nürburgring. =) Detta år är det 10-års jubileum och då kommer själva träffen att hållas i Wolsburg med besök i VW fabriken om jag inte minns fel. I vilket fall som helst så blir det många Corrado att titta på. När jag var där var det ca 50-60 Corrado på samma camping. =)

Kostnad för mig 2005 var ca 5000 sek, jag åkte dock själv i bilen så är man två så blir det billigare. För tillfället är jag ensam i min bil så om du inte har bil och vill följa med så finns det plats.

Mer information kommer senare på CCS hemsida, men ni som är sugna på att följa med kan ju anmäla ert intresse här.
http://www.Corradoclubsweden.com

Tyskstuk, vad annars?!
User avatar
Raised
Posts: 90
Joined: 10 Nov 2006, 06:58
Location: Sweden
Contact:

Post by Raised »

Jag har tagit ledigt från jobb 2 dagar och kommer åka med till tyskland!
Besök på VW fabriken hade faktiskt varit en jäkla upplevelse ..
Kommer framförallt se fram emot att se morsans gubbe reaktion, som är en trogen vw ägare, att jag skall besöka själva fabriken! Mohahaha!!

Men men .. jag är iaf inbokad!
Image
Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen - Sean Connery
User avatar
Kung Corrado
Posts: 69
Joined: 19 Dec 2005, 09:29
Location: Stockholm, Sverige
Contact:

Post by Kung Corrado »

Update.

12 Juli börjar träffen! Så vi kommer dit den 12:e (torsdag) och åker hem den 15:e (söndag). Kommer det några lusekoftor? :)
User avatar
Kung Corrado
Posts: 69
Joined: 19 Dec 2005, 09:29
Location: Stockholm, Sverige
Contact:

Post by Kung Corrado »

Norrmän! Vakna! Är det ingen av er som vill åka med? Vi verkar bli en 5-7 Corrados från Sverige.
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

JEG har enormt lyst til å bli med,men får nok ikke lov av min fru..... :shock: :evil:
User avatar
Kung Corrado
Posts: 69
Joined: 19 Dec 2005, 09:29
Location: Stockholm, Sverige
Contact:

Post by Kung Corrado »

Torpern wrote:JEG har enormt lyst til å bli med,men får nok ikke lov av min fru..... :shock: :evil:
*host* pussywhipped! *host*

;)

Nej då, ta med henne då! Det finns gott om fruntimmer på träffarna hon kan sitta och virka tillsammans med, medans vi stora karlar dricker Tyska öl och skryter om våra bilar! :)
User avatar
Kung Corrado
Posts: 69
Joined: 19 Dec 2005, 09:29
Location: Stockholm, Sverige
Contact:

Post by Kung Corrado »

5-6 Svenska Corrados kommer åka till Tyskland. 54 st Corrados är förhandsbokade, sen kommer det säkerligen komma fler.

Inte en enda Norsk.. :(
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

Har nettopp solgt leiligheten min og kjøpt en ny,som vi flytter inn i 1.august så jeg får nok å gjøre fram til da.... :evil:
Men har satt av neste sommer!!
User avatar
Kung Corrado
Posts: 69
Joined: 19 Dec 2005, 09:29
Location: Stockholm, Sverige
Contact:

Post by Kung Corrado »

Torpern wrote:Har nettopp solgt leiligheten min og kjøpt en ny,som vi flytter inn i 1.august så jeg får nok å gjøre fram til da.... :evil:
Men har satt av neste sommer!!
Nu tänker jag spara detta inlägg som du skrivit, så när det närmar sig nästa år kommer jag quota/citera dig - då kan du inte komma med undanflykter :)

Hoppas VERKLIGEN att några av er kommer nästa år :) Självklart möts vi upp och åker tillsammans! Nordisk invasion av Tyskland :)
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

:lol: Jeg skal garantert være med da! :twisted:
Post Reply