går ikke helt bra

Her kan du diskutere alt som har med det tekniske på Corrado'n.

Moderator: Moderators

User avatar
wormy
Moderator
Posts: 1905
Joined: 25 Aug 2008, 00:45
Location: Tønsberg

Re: går ikke helt bra

Post by wormy »

Det går ikke.
- 91 Corrado - 4wd-prosjektet
- 91 Golf - totalvraket....
- 91 Golf - banebilprosjekt
- 68 boble - dragraceprosjekt. Målet for 2016 er ~350hk med lystgass.
- 99 Mazda - Til salgs....
Don Nilsen
Posts: 165
Joined: 24 Jan 2010, 17:26
Location: Ås

Re: går ikke helt bra

Post by Don Nilsen »

magnarbore wrote:kjøpte meg en corrado uten g-lader og fikk tak i en g-lader på hugginga. I og med at jeg ikke kan garantere for stand på g-lader lurer jeg på diverse ting.

Bilen drar mild sagt drit dårlig, og jeg lurer på hva dette kan være, BORTSETT fra slitt/defekt g-lader?
Bilen drar helt OK fram til 3000rpm før den ikke drar lenger. Tomgang er litt rar og ruser seg/faller litt som den vil sjøl. Ser mange poster hvor man prater på vakumslanger? Hvilke vakumslager kan det være som er ødelagt? hvor er dem? og jeg har koblet på trykkmåler, og denne viser 0.3-0.4

Kan dette skylder tett IC, eller har dere andre forslag?


hei sann.... har du fått fikset dette problemet ditt enda fordi jeg har samme problem på den ene min nå og lurer fælt på hva dette kan være...
den går nå på 2 til 3 L på mila og lader ikke som den skal... skikkelig dritt
VW Corrado g60 91 mod
VW Corrado g60 92 mod
Toyota Corolla 79 mod
Fiat 131 Racing 80 mod
Polo Classic
Posts: 192
Joined: 01 Dec 2006, 09:29
Location: OSLO
Contact:

Re: går ikke helt bra

Post by Polo Classic »

magnarbore wrote:hvordan gjør jeg det på denne bilen uten å bruke tenningslampe?
Det gjør du ikke

Don Nilsen wrote:
magnarbore wrote:kjøpte meg en corrado uten g-lader og fikk tak i en g-lader på hugginga. I og med at jeg ikke kan garantere for stand på g-lader lurer jeg på diverse ting.

Bilen drar mild sagt drit dårlig, og jeg lurer på hva dette kan være, BORTSETT fra slitt/defekt g-lader?
Bilen drar helt OK fram til 3000rpm før den ikke drar lenger. Tomgang er litt rar og ruser seg/faller litt som den vil sjøl. Ser mange poster hvor man prater på vakumslanger? Hvilke vakumslager kan det være som er ødelagt? hvor er dem? og jeg har koblet på trykkmåler, og denne viser 0.3-0.4

Kan dette skylder tett IC, eller har dere andre forslag?


hei sann.... har du fått fikset dette problemet ditt enda fordi jeg har samme problem på den ene min nå og lurer fælt på hva dette kan være...
den går nå på 2 til 3 L på mila og lader ikke som den skal... skikkelig dritt
Lambdasensor, Lambdasensor, Lambdasensor, Lambdasensor............
NO SPEAKERS,
NO BODYKITS,
NO BULLSHIT
Post Reply