Innmat til g-lader ønskes kjøpt/ billig g-lader

har du noe du ønsker å kjøpe... (Corrado-relatert)

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
ErikG60
Posts: 175
Joined: 05 Oct 2010, 13:33

Innmat til g-lader ønskes kjøpt/ billig g-lader

Post by ErikG60 »

Oppdaget at innmaten i laderen på bilen jeg kjøpte, var gåen. Er det noen som har en ok slik liggende, med hele og fine spor til tetningene? Kjøper gjerne en hel lader til en fornuftig penge...
SUPERCHARGED CORRADO G60
Image
Polo Classic
Posts: 192
Joined: 01 Dec 2006, 09:29
Location: OSLO
Contact:

Re: Innmat til g-lader ønskes kjøpt/ billig g-lader

Post by Polo Classic »

ErikG60 wrote:Oppdaget at innmaten i laderen på bilen jeg kjøpte, var gåen. Er det noen som har en ok slik liggende, med hele og fine spor til tetningene? Kjøper gjerne en hel lader til en fornuftig penge...
Hel innmat, sitter i hele g-ladere.........
NO SPEAKERS,
NO BODYKITS,
NO BULLSHIT
User avatar
ErikG60
Posts: 175
Joined: 05 Oct 2010, 13:33

Re: Innmat til g-lader ønskes kjøpt/ billig g-lader

Post by ErikG60 »

Polo Classic wrote:
ErikG60 wrote:Oppdaget at innmaten i laderen på bilen jeg kjøpte, var gåen. Er det noen som har en ok slik liggende, med hele og fine spor til tetningene? Kjøper gjerne en hel lader til en fornuftig penge...
Hel innmat, sitter i hele g-ladere.........
Midtdelen da, for å si det på lettfattelig norsk. Du har to halvder og en midtdel. Jeg tenkte at hvis noen hadde g lader med et av skallene defekt, kunne de ha hel midtdel å selge. Forstår nå?
SUPERCHARGED CORRADO G60
Image
Polo Classic
Posts: 192
Joined: 01 Dec 2006, 09:29
Location: OSLO
Contact:

Re: Innmat til g-lader ønskes kjøpt/ billig g-lader

Post by Polo Classic »

ErikG60 wrote:
Polo Classic wrote:
ErikG60 wrote:Oppdaget at innmaten i laderen på bilen jeg kjøpte, var gåen. Er det noen som har en ok slik liggende, med hele og fine spor til tetningene? Kjøper gjerne en hel lader til en fornuftig penge...
Hel innmat, sitter i hele g-ladere.........
Midtdelen da, for å si det på lettfattelig norsk. Du har to halvder og en midtdel. Jeg tenkte at hvis noen hadde g lader med et av skallene defekt, kunne de ha hel midtdel å selge. Forstår nå?
Det jeg prøver å si er at er midtdelen hel (scrollen) er ytterdelene (innsugssiden og eksossiden) hele de også. Det er skader på midtdelen som ødelegger innsugs-og eksosdelen.
NO SPEAKERS,
NO BODYKITS,
NO BULLSHIT
User avatar
ErikG60
Posts: 175
Joined: 05 Oct 2010, 13:33

Re: Innmat til g-lader ønskes kjøpt/ billig g-lader

Post by ErikG60 »

Hel innmat, sitter i hele g-ladere.........[/quote]

Midtdelen da, for å si det på lettfattelig norsk. Du har to halvder og en midtdel. Jeg tenkte at hvis noen hadde g lader med et av skallene defekt, kunne de ha hel midtdel å selge. Forstår nå?[/quote]

Det jeg prøver å si er at er midtdelen hel (scrollen) er ytterdelene (innsugssiden og eksossiden) hele de også. Det er skader på midtdelen som ødelegger innsugs-og eksosdelen.[/quote]

Ok, slik å forstå :)
SUPERCHARGED CORRADO G60
Image
Post Reply