Sier bare 920hk fra en 4 sylindret luftkjølt boxermotor i en boble med original bunnplate (ikke rørramme) som gjør quarter mile på 8.7sek.. Som kjører på norske skilt...

Moderator: Moderators
Jeg står mest sannsynlig i jobb-teltet..Oekern wrote:Mulig vi sees bortpå der da![]()
Jeg har planer om og dra dit en tur på søndag
Skinne-bobla?wormy wrote:Til helga er jeg på SCC på Gardermoen Raceway med jobben. Det er et dragrace-treff/utsillingstreff for luftkjølte VW..
Sier bare 920hk fra en 4 sylindret luftkjølt boxermotor i en boble med original bunnplate (ikke rørramme) som gjør quarter mile på 8.7sek.. Som kjører på norske skilt...
Er det rustfritt også? Hvordan vil det påvirke "flow`n" når du går ned?wormy wrote:Da var G-Werks eksosanlegg på. Det er 2.25" (ned fra 2.5" med Simons) og 2 lyddempere. Mindre lyd og mindre brumming på tomgang, og en del lyd når det gasses litt.
Elipse formet endestuss?wormy wrote:Endestussen er laget på en litt annen måte som ser mye bedre ut enn det gamle (etter min mening). Bilde kommer.
Ingen subbing mot bakaksel og ingen mot bakskjerm. Det var litt "flatt" opp mot gulvet der det går over bakakslen, så ser ut som om G-Werks er smarte nok til å lage en løsning som ikke subber..![]()
Rustfritt, ja. Tja, er ingen ekspert på sånnt, men eksosen vil nødvendigvis bevege seg fortere da rørene er "mindre". Merket at det var en del luft som kom ut av endestussen for å si det sånn..BlackDragon07 wrote: Er det rustfritt også? Hvordan vil det påvirke "flow`n" når du går ned?
Elipseformet ja. Skal se om jeg får tatt noe bilde i morgen av den gamle og den nye.BlackDragon07 wrote:Elipse formet endestuss?wormy wrote:Endestussen er laget på en litt annen måte som ser mye bedre ut enn det gamle (etter min mening). Bilde kommer.
Ingen subbing mot bakaksel og ingen mot bakskjerm. Det var litt "flatt" opp mot gulvet der det går over bakakslen, så ser ut som om G-Werks er smarte nok til å lage en løsning som ikke subber..![]()
Og den subbingen er ganske så irriterende![]()
![]()
Må se å få fikset mitt eget litt der ja
vi vil se eksosbilder!wormy wrote:Rustfritt, ja. Tja, er ingen ekspert på sånnt, men eksosen vil nødvendigvis bevege seg fortere da rørene er "mindre". Merket at det var en del luft som kom ut av endestussen for å si det sånn..BlackDragon07 wrote: Er det rustfritt også? Hvordan vil det påvirke "flow`n" når du går ned?
Han jeg kjøpte det av har brukt det på en G60 han bremsa i overkant av 250hk med (G-lader), så det fungerer fint.![]()
Elipseformet ja. Skal se om jeg får tatt noe bilde i morgen av den gamle og den nye.BlackDragon07 wrote:Elipse formet endestuss?wormy wrote:Endestussen er laget på en litt annen måte som ser mye bedre ut enn det gamle (etter min mening). Bilde kommer.
Og den subbingen er ganske så irriterende![]()
![]()
Må se å få fikset mitt eget litt der ja
Slangeklemme rundt eksosgummien, som jeg sa til deg. Fungerer utmerket.Eller som jeg har på min, Powerflex "polyforing" eksosoppheng. Bruker det overalt utenom de to som holder "fremre del" av bakpotta på hver sin side. Der holder det med vanlig gummi for min del.
Worked like a charmwormy wrote: Elipseformet ja. Skal se om jeg får tatt noe bilde i morgen av den gamle og den nye.
Slangeklemme rundt eksosgummien, som jeg sa til deg. Fungerer utmerket.Eller som jeg har på min, Powerflex "polyforing" eksosoppheng. Bruker det overalt utenom de to som holder "fremre del" av bakpotta på hver sin side. Der holder det med vanlig gummi for min del.