Handle til Corrado

Her kan du diskutere hva det måtte være angående Corrado.

Moderator: Moderators

Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

Ja jeg er klar over det,men moro å tro at jeg har 240 hk...de tre minuttene det varte..........men har bestillt time på rulle,så får snart vite hvor mye som egentlig er der....
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Post by Mouh »

Torpern wrote:Ja jeg er klar over det,men moro å tro at jeg har 240 hk...de tre minuttene det varte..........men har bestillt time på rulle,så får snart vite hvor mye som egentlig er der....
haha, det var ikke meningen å ødelegge idyllen ;)
det er jo mulig du har den effekten i bilen.. men det tryggeste er jo rulle så det skal bli spennede og se.
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

He he det går bra,skal bli godt å få et endelig svar,så jeg slipper å svare alle som spør hvor mye det er i den, at jeg ikke vet.....er ganske utrolig hvor mange som spør gitt....
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Post by Mouh »

Torpern wrote:He he det går bra,skal bli godt å få et endelig svar,så jeg slipper å svare alle som spør hvor mye det er i den, at jeg ikke vet.....er ganske utrolig hvor mange som spør gitt....
har hørt det spørsmålet ganske mange ganger selv..
rsg60
Posts: 97
Joined: 06 Dec 2005, 20:37
Location: Stavanger

Post by rsg60 »

Problemet til g-tech, som tidligere var den desidert største levrandøren av g-lader vedlikehold og trimdeler er at han har lagt på litt tjukt på effektøkningen.

Siden han har vert en storleverandør har det selvføgelig ikke gått helt bra en del ganger. Ladere som har tatt kveld etter overhaling, uheldig porting osv.

Er veldig vanskelig å beholde et godt rykte i et lite miljø som dette. Spesielt om man gjør noen blemmer i ny og ned.

Er spent på dynoen din, men 240, det kan du nok drømme om.
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

Er klar over det,men er fornøyd hvis det er ca 200-210hk og jeg,og det tror jeg nok kanskje det kan være....Men det var ikke g-tech som bygde motoren min hvis det virket som om jeg mente det,de som bygde min var et firma i stavanger som heter SS-Tuning..Men de har brukt de samme delene som stod oppført hos g-tech på steg 5 kitet de hadde,pluss at de(ss-tuning)også har satt inn større dyser på min i tillegg...men det blir uansett moro å få målt nøyaktig... :D
User avatar
Kisseg60
Posts: 1507
Joined: 13 Dec 2006, 18:57
Location: Nesodden

Post by Kisseg60 »

jamen så kom deg på rulla da så vi slepper å gå her å surre.!
og ikke no riper i felgene mine!
Post Reply