Handle til Corrado
Moderator: Moderators
haha, det var ikke meningen å ødelegge idyllenTorpern wrote:Ja jeg er klar over det,men moro å tro at jeg har 240 hk...de tre minuttene det varte..........men har bestillt time på rulle,så får snart vite hvor mye som egentlig er der....
det er jo mulig du har den effekten i bilen.. men det tryggeste er jo rulle så det skal bli spennede og se.
Problemet til g-tech, som tidligere var den desidert største levrandøren av g-lader vedlikehold og trimdeler er at han har lagt på litt tjukt på effektøkningen.
Siden han har vert en storleverandør har det selvføgelig ikke gått helt bra en del ganger. Ladere som har tatt kveld etter overhaling, uheldig porting osv.
Er veldig vanskelig å beholde et godt rykte i et lite miljø som dette. Spesielt om man gjør noen blemmer i ny og ned.
Er spent på dynoen din, men 240, det kan du nok drømme om.
Siden han har vert en storleverandør har det selvføgelig ikke gått helt bra en del ganger. Ladere som har tatt kveld etter overhaling, uheldig porting osv.
Er veldig vanskelig å beholde et godt rykte i et lite miljø som dette. Spesielt om man gjør noen blemmer i ny og ned.
Er spent på dynoen din, men 240, det kan du nok drømme om.
Er klar over det,men er fornøyd hvis det er ca 200-210hk og jeg,og det tror jeg nok kanskje det kan være....Men det var ikke g-tech som bygde motoren min hvis det virket som om jeg mente det,de som bygde min var et firma i stavanger som heter SS-Tuning..Men de har brukt de samme delene som stod oppført hos g-tech på steg 5 kitet de hadde,pluss at de(ss-tuning)også har satt inn større dyser på min i tillegg...men det blir uansett moro å få målt nøyaktig...