Glennern's Corrado Lysholm
Moderator: Moderators
Re: Glennerns "nye" Corrado
Det er bra at det order seg
Re: Glennerns "nye" Corrado
å det var så lite atte !
bare gøy og hjelpe !
bare gøy og hjelpe !
Re: Glennerns "nye" Corrado
Har du org innmat i motoren forresten? Mye trur du du har under panseret?
1991 Corrado G60 Karmann
- corradochris
- Posts: 150
- Joined: 08 Sep 2007, 19:48
Re: Glennerns "nye" Corrado
Kan svare for pappa... Nei..Er det original innmat i motoren?
Der er det ikke mye som er originalt..
Re: Glennerns "nye" Corrado
Hva må du bytte av innmat for at det skal tåle noe sånn som lysholmen da?
1991 Corrado G60 Karmann
- corradochris
- Posts: 150
- Joined: 08 Sep 2007, 19:48
Re: Glennerns "nye" Corrado
Neh.. trenger vel ikke bytte så mye..
Kanskje bytte til noe krafigere enn det ikke så kraftige i motoren... Sånn for sikkerhetens skyld
Kanskje bytte til noe krafigere enn det ikke så kraftige i motoren... Sånn for sikkerhetens skyld
Re: Glennerns "nye" Corrado
vel du MÅ ikke bytte noe hvis man skal kjøre på orginalt ladetrykk, men hvis man skal øke det.
så bør man nok bytte litt, HVERFALL overhale og bytte lagere osv.. osv..
så bør man nok bytte litt, HVERFALL overhale og bytte lagere osv.. osv..
Re: Glennerns "nye" Corrado
Innmaten i PG motor er forsterket og skal klare opp mot 400 HK, men da seff mindre levetid.
Jeg gikk defor for originale stempler.
Motoren min har gått ca 15000 KM etter nybygg. Og jeg holder meg under 300HK da det er begrensning i hva 8v toppen klarer å levere.
Etter mapping og en tur på rulla så vet jeg hva som bor i den
Nå sliter jeg med at reima slipper fra ladehjulet og klarer ikke levere mer enn 0,6 Bar. Nytt og bedre ladehjul er snart på vei så da blir det nok andre resultater.
Lysholm Gen.2 er en 1,2 L kompressor og klarer å levere 1,4 Bar og 330 HK ut i fra det jeg har fått høre fra leverandøren.
Time will show
Jeg gikk defor for originale stempler.
Motoren min har gått ca 15000 KM etter nybygg. Og jeg holder meg under 300HK da det er begrensning i hva 8v toppen klarer å levere.
Etter mapping og en tur på rulla så vet jeg hva som bor i den
Nå sliter jeg med at reima slipper fra ladehjulet og klarer ikke levere mer enn 0,6 Bar. Nytt og bedre ladehjul er snart på vei så da blir det nok andre resultater.
Lysholm Gen.2 er en 1,2 L kompressor og klarer å levere 1,4 Bar og 330 HK ut i fra det jeg har fått høre fra leverandøren.
Time will show
Glenn
Ønsker meg ny Corrado :-/
Medlem av eldrerådet
Ønsker meg ny Corrado :-/
Medlem av eldrerådet
Re: Glennerns "nye" Corrado
går det fært eller? Var dere på grava i dag? synd jeg ikke fikk vært der.
- corradochris
- Posts: 150
- Joined: 08 Sep 2007, 19:48
Re: Glennerns "nye" Corrado
Ja.. men reima slipper så vi får ikke mer ladetrykk enn 0.6 bar...Kisseg60 wrote:Går det fært?
Men det går bra! Bare 20 mil igjen, så kan vi dra på skikkelig!
Ja, det var synd det bare var 3 Corradoer der...Kisseg60 wrote:Var dere på grava i dag?
Re: Glennerns "nye" Corrado
Stemmerstemmer Høres bra ut det Lykke til med lysholmen da Får motorhavariet holde seg unna deg
1991 Corrado G60 Karmann
Re: Glennerns "nye" Corrado
Best å holde seg innenfor god margin slik at motor holder
Glenn
Ønsker meg ny Corrado :-/
Medlem av eldrerådet
Ønsker meg ny Corrado :-/
Medlem av eldrerådet
- corradochris
- Posts: 150
- Joined: 08 Sep 2007, 19:48