KLUBBMØTER !

Hva skjer, og når?

Moderator: Moderators

Post Reply
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

KLUBBMØTER !

Post by Torpern »

Legger ut et forslag om å ha et klubbmøte en gang i måneden,f.eks siste søndagen i mnd...på tyrigrava kro.
Dette er bare et forslag om sted og tid,kom gjerne med andre forslag..
Mener det hadde vært fint å hatt et klubbmøte/sted for å samle medlemene andre steder enn på forumet...
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

jeg støtter den!
kan jo være ålreit å møtes "face to face" også, ikke bare foran skjermen, og søndag er jo ellers "død og kjedelig" dag da....
Kid-Rado!
User avatar
Haakon
Posts: 75
Joined: 02 Dec 2005, 15:12
Location: Kristiansand
Contact:

Post by Haakon »

Hørtes bra ut det, men hva tenker du skal foregå på klubbmøtene som ikke foregår på treffene? Hva med å heller legge inn et stopp for å spise, eller bare sitte ned under treffene? Men støtter helt klart tanken!

En annen sak er at vi også må tenke litt på alle medlemmene våre som ikke kommer fra Østlandet. Lufter derfor tanken om å ta et litt mer omfattende treff til sommeren der vi kan kjøre kolonne for å samle opp flest mulig biler på f.eks. sør-østlandet og kanskje ta treffet over et par dager. Kun en tanke jeg kom på nå. Kan dette være aktuelt? Vet det finnes mange Corradoer i Stavanger-området og rundt om kring på sørlandet, de fleste finnes på østlandet kan det virke som, men hva med å møtes på halvveien?
KNA Raceway
KNA Sokndal

http://www.corradoclubnorwegen.com
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

Har faktisk lufta et forslag til et treff som er ca "midt i mellom"for alle,og virker som det er noe som er interresant,vi må prøve å finne et sted som kan brukes,det finnes kanskje et sted oppe på "vidda"som kunne vært interresant,så hvis det er noen som vet om et sånt sted så kan de jo legge ut et forslag her som alle kan være med å avgjøre om vi kan bruke..
Ang klubbmøter så var tanken med dette å få opp aktiviteten til corradoeiere og få opp interresen ved reine corradotreff og kanskje få med mange nok til å kanskje en gang få til ett stort treff med corradoer fra hele landet med banekjøring og kanskje noe premiering etter hvert,jeg syns dette hadde vært kult å fått til ett større corradotreff kanskje en gang i året etterhvert...Vet at f.eks peugeotklubben har en gang i året banekjøring på vålerbanen som hvert medlem betaler sin del av utgiftene,var med de i fjor,og da var det ca 15 medlemmer og de betalte 500,-hver og kjørte ganske mye,dette er noe jeg syntes hadde vært gøy å fått til..
De har også sagt at de kan være åpen for et samkjørt treff med de på vålerbanen(jo flere jo billiger...)
Men som sagt,dette er bare et forslag/ønske fra min side...
User avatar
Feijk
Posts: 296
Joined: 06 Dec 2005, 15:03
Location: Skien

Post by Feijk »

Torpern wrote:Har faktisk lufta et forslag til et treff som er ca "midt i mellom"for alle,og virker som det er noe som er interresant,vi må prøve å finne et sted som kan brukes,det finnes kanskje et sted oppe på "vidda"som kunne vært interresant,så hvis det er noen som vet om et sånt sted så kan de jo legge ut et forslag her som alle kan være med å avgjøre om vi kan bruke..
Ang klubbmøter så var tanken med dette å få opp aktiviteten til corradoeiere og få opp interresen ved reine corradotreff og kanskje få med mange nok til å kanskje en gang få til ett stort treff med corradoer fra hele landet med banekjøring og kanskje noe premiering etter hvert,jeg syns dette hadde vært kult å fått til ett større corradotreff kanskje en gang i året etterhvert...Vet at f.eks peugeotklubben har en gang i året banekjøring på vålerbanen som hvert medlem betaler sin del av utgiftene,var med de i fjor,og da var det ca 15 medlemmer og de betalte 500,-hver og kjørte ganske mye,dette er noe jeg syntes hadde vært gøy å fått til..
De har også sagt at de kan være åpen for et samkjørt treff med de på vålerbanen(jo flere jo billiger...)
Men som sagt,dette er bare et forslag/ønske fra min side...
Støtter dette! Hadde vært morro og fått testa bilen på bane :)
..:: Feijk .::. 1990 Corrado G60 ::..
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

Haakon wrote:Hørtes bra ut det, men hva tenker du skal foregå på klubbmøtene som ikke foregår på treffene? Hva med å heller legge inn et stopp for å spise, eller bare sitte ned under treffene? Men støtter helt klart tanken!

En annen sak er at vi også må tenke litt på alle medlemmene våre som ikke kommer fra Østlandet. Lufter derfor tanken om å ta et litt mer omfattende treff til sommeren der vi kan kjøre kolonne for å samle opp flest mulig biler på f.eks. sør-østlandet og kanskje ta treffet over et par dager. Kun en tanke jeg kom på nå. Kan dette være aktuelt? Vet det finnes mange Corradoer i Stavanger-området og rundt om kring på sørlandet, de fleste finnes på østlandet kan det virke som, men hva med å møtes på halvveien?
hadde vært artig med et større freff også, helt klart. hvor så mange som mulig fra forumet her hadde hatt mulighet til å komme på..
Kid-Rado!
User avatar
ASD
Ünten Admin
Posts: 408
Joined: 13 Dec 2006, 00:49
Location: Kråkerøy
Contact:

klubb treff

Post by ASD »

Snakket litt med torpern om klubb møter på tyrigrava, er helt enig med torpern i å ha oftere dags treff. ser at dette er vanskelig for alle utenfor østlandet å bli med på pga. lang reise\ kort tid.

Setter derfor ut en ut fordring til medlemmer i resten av landet om å gjøre det samme som oss på østlandet. finn et sted som fler kan møtes,
på sørlandet, vestlandet midtnorge og norland (på fint heter det regionsmøter) Det hadde også hvert fint om man hadde rulert på møte plassen. For da vil vi bli mer synlig for fler potesielle medlemer.
For denne klubben trenger å komme frem i lyset :D

Felles treff for Corradoer må vi ha :P Vidda et forslag kommer med et par til i nerheten Dombås Jerkin eller Grotli (etter Otta før Stryn) Datoen kan fx. være.17-18-19 August.
Har vel også et inntrykk av at mange medlemmer og er medlem i "vanc"
som har 2 treff på baner (vår på Våler banen og høst på Rudskogen)
Koster en hel del å leie disse banene så da må frem møte være bedre en det Corrado klubben har vist de siste åra :oops:

Det vil si at fler må ta i et tak å gjøre noe rett og slett engasjere oss mer i handling en bare ord på forumet. (hm ser ut som en selv motsigelse dette :? )

Hilsen Atle
Corrado G60 90mod.OEM+
http://www.corradoclubnorwegen.com
Medlem av Eldrerådet
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

Regionsmøter er en strålende ide!hadde vært moro å se corradoer fra vest,sør og nord samlet!
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

reginons møter kunne vært artig.. jeg har iallefall ikke noe imot å kjøre et stykke for å komme på treff...
noen som bor på litt andre kanter som har forslag til steder det går an å møtes da?

hvis vi hadde funnet ei helg i litt god tid før (som f.eks ASD foreslo) 17-19 aug. så har man jo bedre tid, så man kan sette av den helgen for eksempel...
hadde vært veldig morro med et treff med skikkelig oppmøte fra flere klubbmedlemmer nå! :P
Kid-Rado!
User avatar
Haakon
Posts: 75
Joined: 02 Dec 2005, 15:12
Location: Kristiansand
Contact:

Post by Haakon »

Høres ut som en kjempeidé dette her. Reagirte bare litt på datoen. Hva med å ha treffet en uke tidligere? 17.-19. august er jo midt oppe i studiestart-perioden, så da er det nok en del (ihvertfall meg) som har det travelt med å komme seg på plass og i gang. Så hva med 10.-12. august? Håper på å ha bilen min klar til det! Er en god idé å ha det treffet midt i landet, men Dombås, Jerkin og Grotli blir kanskje veldig langt for de som kommer fra Sørlandet og Rogaland?

Vi har tidligere diskutert Evje som et mulig treffsted. Evje ligger ca. 1 time nord for Kr.sand, ca. 1 time vest for Arendal, ca. 3 timer fra Stavanger og drøye 4 timer fra Oslo. Eller hva med Hovden?
KNA Raceway
KNA Sokndal

http://www.corradoclubnorwegen.com
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

Begge datoer passer egentlig bra for meg,og Evje høres ut som et passende sted,ingen problem å kjøre litt....
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

faktisk så passer det bedre den helga før for min del også. dama planlegger vist at vi skal reise til syden den 19., men blir med på treffet de 2 første dagene da, kan ikke gå glipp av dette :lol:
Kid-Rado!
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

Sparker litt liv i denne igjen jeg,hva med første klubb møte på tyrigrava kro siste søndagen i mai?Også vil jeg gjerne at vi klarer å få til et stort treff evt på evje eller hovden,er det noen fra vest/sør som kunne tenke seg dette eller har et annet sted dere vet om som hadde vært egnet?
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

Torpern wrote:Sparker litt liv i denne igjen jeg,hva med første klubb møte på tyrigrava kro siste søndagen i mai?Også vil jeg gjerne at vi klarer å få til et stort treff evt på evje eller hovden,er det noen fra vest/sør som kunne tenke seg dette eller har et annet sted dere vet om som hadde vært egnet?
siste søndag i mai er jeg desverre i stavanger :evil: så da kan ikke jeg komme, men er veldig positiv til klubb møter en gang i mnd, så satser på at det passer bedre neste gang..
Kid-Rado!
User avatar
Feijk
Posts: 296
Joined: 06 Dec 2005, 15:03
Location: Skien

Post by Feijk »

Siste søndagen i mai har jeg ingen planer så da kan jeg nok tenker jeg.. :=)
..:: Feijk .::. 1990 Corrado G60 ::..
Post Reply