Corrado'n min

Her kan du legge frem ditt prosjekt

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
ml1986
Posts: 197
Joined: 11 Mar 2012, 00:25

Re: Corrado'n min

Post by ml1986 »

+1 for å skru ute i snø 8)

Kan ikke hjelpe deg med deler desverre :(
leif90@gmail.com
Posts: 157
Joined: 28 Mar 2010, 14:43
Location: Lier

Re: Corrado'n min

Post by leif90@gmail.com »

jeg har de trekant dekslene, men de sprederne med ledning skjønte jeg ikke helt hvor sitter :)
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Står ikke helt ute i snøen da:P hehe. men porten må stå oppe når jeg driver med bilen da det er litt trangt der:P

jeg trenger det dekselet bare på høyre side om det er helt. fant ett i går jeg kan bruke, men der var plasten som skruen sitter i ødelagt, og har ikke lyst til å lime den fast heller da:P

bak på sprederne er det gummihetter som holder fukt og dritt ute av sprederen. det er av den gamle typen spreder detter gjelder. på nye type spredere er det plastlokk.
er det noen som har den nye typen spredere liggende som er hele og fine er jeg interessert i det å!:) men nå har jeg fått flyttet den plastramma fra nye typen spreder over til den gamle typen, så det ser da forholdsvis orginalt ut:)
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Gjort litt til idag:) Fikk pakke fra P&R, så fått lagt mørk film på alle lykter i fronten:) fikk også nye stoffmatter, spacere bak, trekk for å ha over bilen, (den står jo i garasje, men plutselig er det en katt som har gått over den. og det liker jeg ikke!) Og så fikk jeg corrado t skjorte!=)
prøve og få på igjen frontfangeren og alle lyktene i morra tenkte jeg, og få den ned på hjulene igjen for å teste høyden:) så blir det å sette den på bukker bak, for å så demontere bakdemperne og smøre opp igjen alt der:)
legger ved to dårlige bilder for å vise litt hvordan det blir:)
Image
Image
BlackDragon07
Posts: 2349
Joined: 13 May 2008, 08:51
Location: Don`t tell the police
Contact:

Re: Corrado'n min

Post by BlackDragon07 »

Du skulle nesten lagt ut bilde av t-skjorten og :wink:
Kjøpte du alt fra samme sted?
Hva slags gulv matter kjøpte du?
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Ja da får jeg vel ordne noen bilder da;)
Jeg kjøpte alt på samme plass ja. På partsandretards.no :) Syns de begynner å få bra utvalg, har bra priser, og bra service:)
Kjøpte stoffmatter til golf 3 nå, helt svarte. De har til corrado, men da med wolfsburg merker, og da dobbelte prisen. og det hadde jeg ikke råd med akkurat nå:P
Image
Image
User avatar
Kisseg60
Posts: 1507
Joined: 13 Dec 2006, 18:57
Location: Nesodden

Re: Corrado'n min

Post by Kisseg60 »

Herlig! :mrgreen:
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

idag har jeg fått skrudd litt før jobb:) fikk på igjen alle lykter i fronten med mørk film, frontfangeren og vr6 leppa. fikk kjørt den ut av garasjen og tatt noen bilder men så skjedde det ting da jeg skulle kjøre den ut på veien for å sjekke på flatmark hvordan høyden ble nå.:P
Image
fornøyd med utseende med mørke lykter og høyden på leppa!:)
Image
men på tur ut på veien skjedde dette :x
Image
litt irritert og skuffet over det, med tanke på timene jeg har brukt for å få den til å passe så rygget jeg bilen inn i garasjen igjen skjedde dette :evil:
Image

så det jeg har lært av dette er å ikke bruke tid og penger på å få uorginale deler til å passe! bare smalt så spruta det plastikk og ene blinklyset spratt ut:P kjentes ut som det var litt hardplast men att det sku tåle SÅ lite? :shock:
Så nå må jeg prøve og lime den orginale leppa sammen og få den pen til treffet neste helg :roll:
User avatar
Kisseg60
Posts: 1507
Joined: 13 Dec 2006, 18:57
Location: Nesodden

Re: Corrado'n min

Post by Kisseg60 »

Noe av sjarmen med lav bil. :roll:

Har du vurdert led pærer i park og sånn f.eks? syns det ble så veldig gult og rart?
Last edited by Kisseg60 on 19 Apr 2012, 21:59, edited 1 time in total.
User avatar
Oekern
Moderator
Posts: 2228
Joined: 14 May 2008, 15:15
Location: Maura
Contact:

Re: Corrado'n min

Post by Oekern »

Veldig kjedelig det med leppa ja :evil:
Men fy fader og rått det blei med de lampene nå!
Herregud så frekkt. Passer jo også utrulig bra til de svarte felga !
Fader, jeg må få sammen bilen min snart!!
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Kisseg60 wrote:Noe av sjarmen med lav bil. :roll:
Er vandt med att det subber litt, men att den ikke tåler og bli kjørt ut på veien engang:P har hørt noe negativt om de uorginale leppene, men trodde virkelig ikke de tålte så lite:P heh.

Oekern wrote:Veldig kjedelig det med leppa ja :evil:
Men fy fader og rått det blei med de lampene nå!
Herregud så frekkt. Passer jo også utrulig bra til de svarte felga !
Fader, jeg må få sammen bilen min snart!!
Takk for det!:)
Jeg likte også de mørke lyktene! passet bra sammen med de mørke felgene og mørke baklykter ja:) Så ble veldig fornøyd med det:) bare spent på hvordan filmen klarer seg med varmen fra sprederne :roll:
BlackDragon07
Posts: 2349
Joined: 13 May 2008, 08:51
Location: Don`t tell the police
Contact:

Re: Corrado'n min

Post by BlackDragon07 »

Kjipern med den leppa!
Men lyktetene ble kjempe bra :D
Ble en veldig stilig kontrast på bilens helhetsinnrtykk 8)
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Da har jeg vært og henta en orginal vento frontleppe idag!:) så da får jeg prøve og tilpasse den i morra!:) Og til alle som lurer! Vento leppe passer MYE bedre enn golf frontleppe! golfleppa er for kort på siden, bak mot hjulet, mens vento leppa passet PERFEKT:) Må bare kappe den litt på midten:) Kommer bilder og mer oppdatering i morra:)
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Liten update.
Ventoleppa er på! den passet utrolig bra, desverre ingen bilder:P
Bremsekalipere har fått ny farge, spredere er koblet til, renset skinnet inni bilen, "reparert" hattehylla, ny endestuss, prøvemontert grill list. litt usikker om jeg vil bruke den:P og spylt støvet vekk fra motorrommet. Tror det var det jeg har fått gjort idag. Ble ikke mange bilder, men legger ved noen:P

Hattehylle før og etter:
Image
Image

Og hva tror folket her om grill lista? på eller ikke?:P
Image


Noen her som skal på vårmønstringa på Hadeland med VACN i morra da?:)
leif90@gmail.com
Posts: 157
Joined: 28 Mar 2010, 14:43
Location: Lier

Re: Corrado'n min

Post by leif90@gmail.com »

nice :) grill lista funker :D
Post Reply