Corrado'n min

Her kan du legge frem ditt prosjekt

Moderator: Moderators

gunnaar
Posts: 83
Joined: 03 Mar 2010, 19:11
Location: Ålgård

Re: Corrado'n min

Post by gunnaar »

njaa, etter min mening så forsvinner det tøffe vr6 panseret.
User avatar
Oekern
Moderator
Posts: 2228
Joined: 14 May 2008, 15:15
Location: Maura
Contact:

Re: Corrado'n min

Post by Oekern »

gunnaar wrote:njaa, etter min mening så forsvinner det tøffe vr6 panseret.
Agreed !
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
User avatar
Sigurd
Posts: 360
Joined: 26 Mar 2008, 16:30
Location: Maura

Re: Corrado'n min

Post by Sigurd »

Var artig å se denne live på treffet, ikke bare bilder på et forum. Bilen din har blitt veldig pen. Lakkeringa så veldig bra ut også. Jeg så du hadde ganske breie felger. Subber dem i hjulbuene eller er bilen såpass stiv at det går bra?
Corrado G60
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Oekern wrote:
gunnaar wrote:njaa, etter min mening så forsvinner det tøffe vr6 panseret.
Agreed !
Jeg er enig med det. Jeg liker den veldig godt uten, men samtidig er den utrolig tøff med den også:P den er jo lakkert så er ikke krise om jeg plutselig vil ha den på:P
Sigurd wrote:Var artig å se denne live på treffet, ikke bare bilder på et forum. Bilen din har blitt veldig pen. Lakkeringa så veldig bra ut også. Jeg så du hadde ganske breie felger. Subber dem i hjulbuene eller er bilen såpass stiv at det går bra?
Takk for det :D
Ja den subber desverre litt foran på venstre side, da jeg ikke får mer camber der, så den har brent lakken litt:/ Så må nok lakkere opp igjen skjermen da jeg blir ferdig med de cleane fangerene.
Før var det ikke noe problem med subbinga, da jeg hadde gti skjermene. De er litt breiere, det fant jeg jo såklart ikke ut før etter de var byttet ut med strøkne skjermer fra g60.
Men leter litt etter nye felger. lyst til å gå ned til 15" for å få den lavere, og 8,5" breie foran og 9,5" bak :lol:
Så driver og leiter litt etter no bbs felger, eller noen oz felger, 2 eller 3 delte med blank kant. Men det er jo de penga å da :roll:
evt så bytter jeg dekk foran. Har 215,40,16 nå, så går kanskje ned til 205 eller 195,35,16. tror det skal gå fint med buen da:)
Men bilen er pinnestiv og kjøre med! jeg skrudde den opp 1cm før jeg dro, for jeg fikk ikke ett bankkort mellom hjulet og buen, og den subbet nesten like mye nå som før jeg skrudde den opp:P Kjerringa er jo gravid, så var nesten litt redd for å riste igang fødselen på disse humpete veiene jeg :lol: hehe
User avatar
Sigurd
Posts: 360
Joined: 26 Mar 2008, 16:30
Location: Maura

Re: Corrado'n min

Post by Sigurd »

Hehe. Jeg hadde også et senkesett på bilen min før, men det var så stivt at jeg orket ikke å ha det på lenger :) Foretrekker heller litt comfort.
Corrado G60
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

ja foretrekker nok comfort jeg også;) men dette er jo en bil som blir brukt en solskinnsdag innimellom, så da går det på utseende fremfor comfort:P
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Nå er det veeldig lenge siden siste oppdatering. Ikke mye Har skjedd med bilen siden sist, bare vanlig vedlikehold egentlig:P nok å gjøre med barn og hus gitt:P

Men nå i helga var jeg på vårmønstring på hadeland med bilen. Tror det er første gang jeg står ute i 1 plussgrad og svampvasker bilen i nærmest snøstorm:P Men turen lønte seg! Corradoen kom på 3 plass på top 5 vw=) Min første pokal!=) Fikk hvertfall lyst til å drive mer med bilen da!

Så nå er jeg på utkikk etter nye felger! Oz turbo felger står øverst på lista for øyeblikket:) Så er det noen som har, eller veit om sånne felger, så vær så snill skrik ut!:)
User avatar
Sigurd
Posts: 360
Joined: 26 Mar 2008, 16:30
Location: Maura

Re: Corrado'n min

Post by Sigurd »

Gratulerer med pokal på Hadelandstreffet. Jeg hadde tenkt å reise dit jeg også, men det var så dårlig vær at det ble ikke noe.
Corrado G60
BlackDragon07
Posts: 2349
Joined: 13 May 2008, 08:51
Location: Don`t tell the police
Contact:

Re: Corrado'n min

Post by BlackDragon07 »

Gratulerer så mye med pokal :mrgreen:
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Takk for det folkens:)
Prøver å tenke ut no navn jeg kan "kalle" corradoen min, som jeg kan ha på utstillingskilt og sånn. Men fantasien vil ikke hjelpe meg, så er det noen kreative sjeler ute her som kan komme med no forslag kanskje?:)
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Nok en gang har det gått alt for lenge siden forrige oppdatering. Ikke alt for mye har skjedd, men nye hjul er det blitt!:)
Planen var å registrere den etter 1. juli i år, men fant ut att jeg drøyer det til neste år, for da slipper jeg eu kontroll to år på rad:)
Har bare blitt to turer på corradoen i år, men smilet er fra øre til øre hver tur.:) Gleder meg til å få skilter på den igjen. Får jammen mye oppmerksomhet når man er ute med den også, noe som gjør det enda artigere :P
Slenger med ett par bilder med nye hjul, så dere får noe å se på hvertfall;)

Image

Image
BlackDragon07
Posts: 2349
Joined: 13 May 2008, 08:51
Location: Don`t tell the police
Contact:

Re: Corrado'n min

Post by BlackDragon07 »

Bedre med en oppdatering enn ingen oppdatering :wink:
Bilen ser virkelig fin ut med de hjulene, fin høyde på bilen også :D
Er få strøkne biler igjen av de her så jeg skjønner de snudde seg etter din 8)
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Takk for det!:) ble veldig fornøyd selv også. Begynte nok å bli litt lei brock b1:p
Høyden er egt passe mot hjulbuene, men høy under syntes jeg. Men pga att fremskjermene er fra g60 måtte jeg skru den opp ca 3 cm:/ men men:p skal justere den litt ned igjen bak så den ligger gjevnt har jeg tenkt:)

I fjor sommer fikk jeg og kjerringa unge, så det ble lite bilskruing. Og for å sikre lite bilskruing i sommer også, så har vi bygd ny veranda på 65kvm, byttet utgangs og veranda dør. Såklart til større dører så det blir mer jobb:p planert og sådd plen på ca 1, 5 mål med tomt samt giftet oss! Så neste år må det da bli tid til grombilen. Hvis det ikke kommer en liten en til innen den tia da:p

Men ang små'n. Håkon er nå ca 15 måneder og var med meg på biltreff for ca en måned siden. Må si gutten min har skjønt det. Det meste av tiden på treffet brukte han på å stå i setet i corrado'n, svinge på rattet, blinke med lysa og lage bil lyder.!=)
Og når han var ute av bilen ville han bort og se på andre biler, og alle bilene han strekte seg mot og ville se på var vag produkter:p
Så godt og se att han lærer i tidlig alder;) hehe.
g60
Posts: 871
Joined: 15 May 2009, 22:23

Re: Corrado'n min

Post by g60 »

virkelig en fin fin bil..:-)
BlackDragon07
Posts: 2349
Joined: 13 May 2008, 08:51
Location: Don`t tell the police
Contact:

Re: Corrado'n min

Post by BlackDragon07 »

Barn blir gjerne litt preget av sine foreldre sies det :wink:
Så det kan jo ha en liten sammenheng :-)
Bra han har skjønt hvilken bil som gjelder da. :wink:
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
Post Reply