Corrado'n min

Her kan du legge frem ditt prosjekt

Moderator: Moderators

chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Nja, skjedd lite med bilen i sommer :wink: Men den har da fått sine lufteturer. og har vel faktisk kjørt på den nesten 100 mil i sommer. Feilfritt :D Men nå blir den parkert for vinterlagring om ikke lenge. Sommeren er alt for kort, hvertfall sommeren som har vært her :|
Og da står vel eu for tur på nyåret, og da må nok noe sees over før den tid.
User avatar
MOEN
Posts: 23
Joined: 06 Nov 2015, 00:12
Location: Grimstad
Contact:

Re: Corrado'n min

Post by MOEN »

chris10an wrote:Nja, skjedd lite med bilen i sommer :wink: Men den har da fått sine lufteturer. og har vel faktisk kjørt på den nesten 100 mil i sommer. Feilfritt :D Men nå blir den parkert for vinterlagring om ikke lenge. Sommeren er alt for kort, hvertfall sommeren som har vært her :|
Og da står vel eu for tur på nyåret, og da må nok noe sees over før den tid.
Aha :) Åpnet en egen tråd inne på "Bilen min" nå. Så hadde vært gøy om du ville sett og kommentert :) Kommer flere bilder iløpet av kvelden. Ser det er generelt lite aktivitet inne på gruppa nå. Hva med litt reklame for forumet på webben og eventuelt klistermerker på bilene?? Corrado er utdøende her til lands og det er viktig at vi opprettholder kontakten oss Corrado-eiere I mellom :) Legg ut flere bilder da??? :D Sjekk eventuelt ut VW Corrado Norge på facebook :)
[REᗡЯUM]
90' VW Corrado G60 Showcar
VW Corrado Norge @ Facebook !
BlackDragon07
Posts: 2349
Joined: 13 May 2008, 08:51
Location: Don`t tell the police
Contact:

Re: Corrado'n min

Post by BlackDragon07 »

chris10an wrote:Nja, skjedd lite med bilen i sommer :wink: Men den har da fått sine lufteturer. og har vel faktisk kjørt på den nesten 100 mil i sommer. Feilfritt :D Men nå blir den parkert for vinterlagring om ikke lenge. Sommeren er alt for kort, hvertfall sommeren som har vært her :|
Og da står vel eu for tur på nyåret, og da må nok noe sees over før den tid.
Kjempe bra at bilen din blir brukt, men du må huske på at det at en corrado er ute og kjører må dokumenteres :wink: :lol:
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'n min

Post by chris10an »

Her har jeg vært lite aktiv de siste årene ser jeg :shock: Corradoen har det fortsatt bra og blir fortsatt tatt godt vare på. I sommer var jeg i Danmark med den på Danes’n dubs. Et artig treff med mange flotte bygg. Turen gikk knirkefritt og ble tilbakelagt rundt 140-150 mil. Til sommeren vurderer jeg tur til Østerrike. Etter hva jeg har hørt på corrado siden på face er det vist der det store treffet skal være. Da blir det rundt 180 mil en vei, men jeg sitter jo bare og smiler i den bilen, så er ikke så bekymret for det :) noen fler som tenker på det treffet?:)

Planer fremover nå er polering av detaljer i motorrom, ny eksos som kom i posten denne uken, og klargjøre den for EU kontroll.

Er det forresten noe aktivitet på dette forumet lenger? :?:
User avatar
ASD
Ünten Admin
Posts: 408
Joined: 13 Dec 2006, 00:49
Location: Kråkerøy
Contact:

Re: Corrado'n min

Post by ASD »

Så flott :D tja bittelite aktivitet er det :?
30 års jubile treffet er i Østeriket ja, tror det er flere som vil på det. :D
Corrado G60 90mod.OEM+
http://www.corradoclubnorwegen.com
Medlem av Eldrerådet
User avatar
Oekern
Moderator
Posts: 2228
Joined: 14 May 2008, 15:15
Location: Maura
Contact:

Re: Corrado'n min

Post by Oekern »

Morro og høre ! :)
Aktiviteten har dabbet kraftig av de siste årene, dessverre, men jo flinkere alle er til og poste tekst, bilder og spørsmål jo mer aktivitet blir det.
Så det er bare og holde oss oppdatert på hva som skjer !

Hva slags eksos er det du har bestilt ?
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
Post Reply