min "nye" corrado g60.

En liten presentasjon av din bil!

Moderator: Moderators

g60
Posts: 871
Joined: 15 May 2009, 22:23

Re: min "nye" corrado g60.

Post by g60 »

jeg har elektriske recaro stoler i bilen,men ene bryteren til å justere sete ryggen er brent...
noen som har en ide om hvor jeg kan få tak på en ny??
møller har,men de skal ha nesten 1000kr stk....
Mawrick
Posts: 49
Joined: 14 Mar 2009, 22:57

Re: min "nye" corrado g60.

Post by Mawrick »

g60
Posts: 871
Joined: 15 May 2009, 22:23

Re: min "nye" corrado g60.

Post by g60 »

helt fantastisk :D stemmer på en prikk...
takker og bukker :D
Mawrick
Posts: 49
Joined: 14 Mar 2009, 22:57

Re: min "nye" corrado g60.

Post by Mawrick »

g60 wrote:helt fantastisk :D stemmer på en prikk...
takker og bukker :D
Bare hyggelig! :)
g60
Posts: 871
Joined: 15 May 2009, 22:23

Re: min "nye" corrado g60.

Post by g60 »

Da har eg bestemt meg for å gi opp denne bilen. er ikke meningen den skal på veien.
bygget bilen opp fra vrak,og alt var på stell pga god hjelp herifra...ble nylakkert i svart/lilla perlemor og eg var happy.
vinterlagret den i en leid garasje for å sette den på veien når sommeren kom.
en dag eg skulle eg opp å starte den for å svive motor og slikt,så hadde det ramlet ned en gammel militær seng fra taket og trykket inn taken og knust frontruten.
ikke skilt på bilen,altså ingen forsikring..og heller ikke noe forsikring på garasjen som dekket dette.
men ok tenkte eg..får fikse det da..så nye tusenlapper gikk på vindu og oppretting av tak,og ny lakkering.
så satte eg den i egen garasje og der fikk den stå ifred i akkurat 17 dager,så hadde eg innbrudd,og bilen ble stjelt..( sammen med masse verktøy og utstyr)
bilen ble funnet igjen noen måneder senere...den var da lakket i en annen farge,med spraybokser.så ikke særlig bra ut.
i tillegg så var den fulstendig ødelagt innvendig.knekt det meste inni der,og masse dritt.
og selvsagt,,knust frontrute.masse bulker og masse kjipe greier.
så da ga eg egentlig opp..men naboen min er billakkerer,og han og noen kompiser kastet seg over bilen for å hjelpe meg.så etter en måneds tid,begynnte faktisk bilen å se bra ut igjen.og eg bestemte meg for å lakke den igjen.(naboen skulle gjøre det for kostpris)
men på prøveskilt og på vei til lakkering,så blir eg jaggu påkjørt i en rundkjøring.så nå er det nok...bilen må dø:-(den er besatt av onde ånder..hehe:-)
så eg får takke for all hjelp eg har fått her..dere er en fin gjeng :-)
stå på med bilene deres.mye fint og spennende :-)
Takker og bukker,og kjør hardt kjør stil :-)
BlackDragon07
Posts: 2349
Joined: 13 May 2008, 08:51
Location: Don`t tell the police
Contact:

Re: min "nye" corrado g60.

Post by BlackDragon07 »

Tviler på at det går an å ha mere uflaks enn deg :shock: :shock:
Trist at du gir opp prosjektet ditt, men med den motstanden du har opplevd så kan jeg forstå det :roll:
Denne bilen er nok besatt av uflaks :evil:
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
Post Reply