89 mod Corrado G60 til salgs

har du noe du ønsker å selge... (Corrado-relatert)

Moderator: Moderators

Post Reply
HansChristian
Posts: 8
Joined: 18 May 2011, 20:37

89 mod Corrado G60 til salgs

Post by HansChristian »

Legger ut Corradoen min for salg, jeg har hatt den i 3 år og den har kun vært sommerkjørt i mitt eie, alltid vært oppbevart i Garasje.
bilen er nylig godkjent senket 40/40 og 2 år eu ok. bilen har gått 258 000.

Bilen fremstår som hel og blank, ble hellakkert for rundt 5år siden. originalt utseende(ingen styling) bortsett fra sort/røde baklamper
sitter på 9x16" Borbet A felger med 215/35/16 Falken dekk. dekkene er slitt men går en sommer til.

Den er i grei teknisk stand, nettopp gått over og smurt opp bremser. Understell er i grei stand alt virker som det skal og det er nytt senkesett på bilen på standard dempere, nye bremseskjold bak.

Interiøret er av sort skinn helt og pent uten noen hull og ikke minst er interiøret i bilen komplett! Elektrisk takluke og spoiler virker.

Motor og gir er i bra stand har nettopp skiftet kjølevæske (rød) og master pumpe + slavesylinder til Clutch, skiftet bremsevæske, luftet bremser og Clutch.

Har byttet en del ting på bilen i mitt eie, som:

Regreim og strammehjul + Profilreim på 246 000
Bensinpumpe og bensinfilter
Skiftet olje og filter hver 5000km
Begge fjærbenlager framme
Fjører
Master og slave cylinder på clutch
Fremre motorfeste (dødt i alu fra BBM)
Ny 90 mm Frontspoiler kjøpt for 1900,- på møller
Borbet A 9x16"
Volkswagen Motorsport girkule

sikkert noe annet som jeg har glemt i farten.

jeg hadde tenkt å legge ut bilen for salg uansett nå på våren, grunnet at jeg ikke har tid til den lenger. men dessverre for meg så raste G-laderen for en uke siden, og har ikke tid eller lyst til å gjøre noe med det, så selger gobilen til det jeg anser å være en redusert pris på 35 000kr, bilen er i grei stand bortsett fra G-Lader.
jeg er åpen for bud.

jeg skal såklart få lagt ut noen bilder av bilen i løpet av uken :)
HansChristian
Posts: 8
Joined: 18 May 2011, 20:37

Re: 89 mod Corrado G60 til salgs

Post by HansChristian »

Holder forresten til i Ski og jeg kan nåes på tlf
994 40 541
Post Reply