Pictures from collective networks

Har du noe du vil si utenom Corrado, da gjør du det her.

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Nedetid.

Post by Mouh »

Da har det som du/dere sikkert har oppdaget vært litt nedetid på forumet våres, denne gangen var det webhotell-tilbyderen vår som var skyld i alt.
Det som skjedde var som følger:

Først så hadde de skjedd noe på serveren som gjorde at databasen (der alt innhold på forumet ligger) var utilgjengelig.
Etter en lengre samtale med kundeservice så skulle de fikse problemet.
Dagen etter så er det problemet fikset av tilbyderen, men de hadde i samme slengen slettet alt som var av innhold på denne databasen (altså i praksis hele forumet).
Da jeg ringer inn igjen så sier de at de ikke har gjort det og at det er jeg som har gjort dette selv, noe jeg absolutt ikke kunne finne på å gjøre.
Etter en LANG samtale med diverse kundekonsulenter så viser de seg at alt de kan gjøre er å gjenopprette databasen fra en backup de "kanskje" hadde, men for å finne ut dette så måtte jeg betale en masse kr.
Noe som heller ikke er spesielt interessant da jeg ikke har gjort noe feil.
Etter en masse frem og tilbake får jeg snakke med en skandinavisk kundekonsulent som ser problemet og kommer med en løsning som går ut på at jeg må betale den avgiften det er for å gjenopprette databasen, men uavhengig om de finner noe å gjenopprette eller ikke så skal jeg få disse kronene refundert.
Jeg valgte da å går for denne løsningen da dette var den eneste muligheten at forumet skulle eksistere i det hele tatt.
Så nå er forumet oppe og kjører igjen og jeg venter på å få refundert kr :P

Grunnen til at jeg skriver hele denne avhandlingen er at jeg håper dere forstår at dette forumet ikke fungerer uten at noen jobber med det/holder det ved like.
Derfor vil jeg IGJEN oppfordre til å donere noen kr til denne driften.
Dette er IKKE kroner som går til MEG, men som går til driften (betaling for domene og web-hotell, jeg tjener absolutt ingen ting på dette forumet/klubben.
Om noe så betaler JEG for at dere skal få denne muligheten til å benytte forumet.

Donering av kr til CorradoClubNorwegen gjøres vi linken i min signatur.

MVH
Tom Bakkerud
aka
Mouh
Post Reply