Endelig Har jeg Corrado :)

Her kan du diskutere hva det måtte være angående Corrado.

Moderator: Moderators

Post Reply
kalyptos
Posts: 6
Joined: 26 Jul 2011, 14:09

Endelig Har jeg Corrado :)

Post by kalyptos »

Da har jeg fått meg en Corrado G60, og er meget fornøyd med det :)

Men som alle gamle biler så har jeg en del ting jeg må få ordnet, og da tenkte jeg at her inne må da være beste plass å spørre etter råd.

Første jeg må er å få G-Laderen overhalt, og da lurer jeg på om noen vet kor jeg kan få gjort dette. Jeg bor i bergen, men er vel ikke så mangen som gjør dette her.
Det andre er at jeg har en venstre forrskjerm som jeg må bytte ut da den er kraftig bulket og jeg tror ikke oppretting av bulken blir så bra, så jeg lurer på om noen har en delebil stående som har en hel og fin venstre forrskjerm 91model som jeg kan kjøpe :D

Bilder skal jeg legge ut ettervert som jeg har fått gjort litt med bilen.. Den skal på hellakkering om ikke så lenge :D
User avatar
VAG
Posts: 67
Joined: 08 Sep 2008, 14:33
Location: Gildeskål

Re: Endelig Har jeg Corrado :)

Post by VAG »

Gratulerer med super bil :D du blir nok vant til å skru, hehe :mrgreen: Ser frem til bilder av "kjerra" di :wink:
Corrado G60 90'mod. - kosebil
Ford S-Max 2.5 T5 06'mod. - bruksbil
VW Boble 67'mod. - prosjekt
MB 300TE 87'mod. - prosjekt/selges
BlackDragon07
Posts: 2349
Joined: 13 May 2008, 08:51
Location: Don`t tell the police
Contact:

Re: Endelig Har jeg Corrado :)

Post by BlackDragon07 »

Grattis med bil :mrgreen:
Og velkommen i klubben :D

Angående g-laderen din så har vi "vår egen" Mr Polo Classic til å overhale g-laderen. Har selv brukt han og er veldig fornøyd med resultatet. Bare send han en pm så får du priser og all info du trenger :D

Skal du sette bort jobben med lakkering og pussing eller skal du gjøre noe selv?
Fast, angry and furious

From Oblivion to Oblivion
kalyptos
Posts: 6
Joined: 26 Jul 2011, 14:09

Re: Endelig Har jeg Corrado :)

Post by kalyptos »

Takker :)

Jeg skal sende Polo Classic en melding jeg da :)
Når det gjelder lakerings biten så har jeg heldigvis en Bror som er utdannet lakerer hos Møller Biloppretting, så om vi finner en plass å stå så tar han jobben :)

Jeg har fått pris av min andre bror på ny skjerm med prosenter som jeg får via han hos møller til 3200,- men hadde jo kanskje håpet at noen satt på en delebil :)

Ellers har jeg nå vert i kontakt med en som skal trekke om setene mine i bilen i svart skinn, og prisen der var meget behagelig for begge forran og baksetet. Da mangler jeg bare dørene som må trekkes om.

Jeg har også lyst å farge taket inne i bilen sort, det er nå hvit, noen som har noe erfaringer rundt dette? og hva eventuelt jeg skal bruke til å farge det?

Takker igjen for gode svar :D
_DENON_
Posts: 83
Joined: 21 Jul 2007, 18:29
Location: Halden

Re: Endelig Har jeg Corrado :)

Post by _DENON_ »

Min gamle corrado ja :D hehe.meg du kjøpte den av.og tror du ikke jeg jaggu selv kjøpte meg en ny corrado igjen.haha.det er jo godbilen sin det.gleder meg til å se nye oppdateringer snart.jeg håper du er fornøyd med bilen.selv har jeg også lyst å spraye taktrekket sort.får kjøpt tekstilspray som ikke blir stivt.er neste prosjekt.og heg har xenonkit og nye angel eyes lykter som skal monteres.hadde planer om mye på den corradoen der jeg,men fannt ut at for meg ville det blitt for dyrt ig tidkrevende.men som sagt jeg er glad jeg solgte den til en som vet å ta vare på den.legg ut noen bilder snart da.
Terje Henriksen
JohannesG60
Posts: 158
Joined: 20 Oct 2011, 15:57
Location: Sotra utenfor Bergen

Re: Endelig Har jeg Corrado :)

Post by JohannesG60 »

Pris på å få trekket om til skinn var?
1989 Corrado G60
1989 Corrado E62 (Eaton m62 kompressor)
Post Reply