Corrado'er etter veien?

Her kan du diskutere hva det måtte være angående Corrado.

Moderator: Moderators

chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Corrado'er etter veien?

Post by chris10an »

I ferien min har jeg vært ute å reist litt.
Var først en tur på Gatebil på Rudskogen, dit har jeg ca 20 mil å kjøre en vei, og møtte ingen Corradoer etter veien. Så kun en på utstillingen neppå der.
Og så har jeg vært en tur oppi Bodø, dit har jeg ca 120 mil å kjøre en vei, og så heller ingen Corradoer etter veien dit heller.
Har da kjørt nesten 300 mil i ferien min, men ikke møtt en eneste Corrado??
Er jo såklart moro og se hvor sjelden bilen sin er :D Ser jo faktisk flere Ferrarier og sånne biler:P
Har jo faktisk sett flere Koenigsegg'er enn corradoer i ferien min :lol:

Så jeg lurer litt på hvor mange her som egentlig bruker Corradoen sin jeg?:P Eller ser noen etter veien?:P

Kan jo begynne med att min står i garasjen uten skilt og venter på lakk. :( Gleder meg som en unge til å få hellakkert den og få på skilter igjen=) Kjører den ut av garasjen en gang innimellom og sier til kjerringa att det er fordi jeg skal vaske den, men er nok bare for å få kjøre den litt :lol:

Skrik ut om du møter en Corrado etter veien! Det er tydeligvis veldig få av dem :D
User avatar
Mouh
Über Admin
Posts: 1487
Joined: 30 Nov 2005, 22:50
Location: Voss
Contact:

Re: Corrado'er etter veien?

Post by Mouh »

Det er ikke ofte man ser disse vakre doningene :-)
Men det hender faktisk at jeg ser en og annen Corrado i Oslo-området.
ildmar
Posts: 490
Joined: 07 Jul 2009, 23:33
Location: Brumunddal

Re: Corrado'er etter veien?

Post by ildmar »

Jeg har Møtt 2 corradoer på veien i distriktet her :) så ganske sjeldne å se ja!
Men ser man seg rundt i skog kanter oppi her så ser man fler enn på veien da.. :(
1991 - Corrado G60T karman
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'er etter veien?

Post by chris10an »

Ja, står nok fler i garasjer og ute rundt om kring ja. :roll:
På bygda her veit jeg om en sølvgrå g60 turbo på gjøvik, som står i en garasje uten skilt, en rød en som blir g60 turbo med bakhjulstrekk og så det sto en på raufoss til salgs her for litt siden. Men ser aldri noen etter veien her :lol:
alexsl
Posts: 43
Joined: 09 Oct 2009, 15:47

Re: Corrado'er etter veien?

Post by alexsl »

Har møtt(og vet om en) rød Corrado G60 som går på Straume ute på Sotra :)
Bruker selv min hver eneste dag. Ser også svært sjelden disse bilene! Kjekt å ha noe som ikke alle andre har da^^
User avatar
Kisseg60
Posts: 1507
Joined: 13 Dec 2006, 18:57
Location: Nesodden

Re: Corrado'er etter veien?

Post by Kisseg60 »

Jeg kjørte tur-retur stavanger. 110 mil og jeg møtte en. Syns ikke det var så værst.
User avatar
Oekern
Moderator
Posts: 2228
Joined: 14 May 2008, 15:15
Location: Maura
Contact:

Re: Corrado'er etter veien?

Post by Oekern »

Det er jo et eksklusivt møte det, en Corrado på veien :)
Porche GT3, div. ferrarier og lambo´r er det jo flust av i forhold (værtfall for meg som kjører inn og ut av Oslo vest hver dag..

Møtte en rød Corrado i vinter på E6 sørgående ved Berger.
Har ikke sett en sia enda
It´s hard to imagine; Picture me rollin`
I´m BANKRUPT ! - A G60 owner
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'er etter veien?

Post by chris10an »

Ja merker att det er en spesiell bil når man faktisk ser og leter etter dem på veien:)
Fikk helt hakeslipp her når jeg faktisk så en her i Lena i går! Nærmeste tettbebygde strøket her på bygda:P
Har sett etter en i hele sommer, så dukker det opp en ca 5 km unna meg :lol:
Det var foresten en som ligger til salgs på autodb, en sølvgrå g60 til 20,000.- var visst på bygda for å kanskje bytte bort bilen:P
Men det var ikke akkurat noe glansbilde av en corrado.
Synd att det er så mange som blir ihjelkjørt og ødelagt av folk som bare bruker dem opp:(
g60
Posts: 871
Joined: 15 May 2009, 22:23

Re: Corrado'er etter veien?

Post by g60 »

den sølvgrå kommer ifra stavanger..
den bilen er helt herpet...hjemme laget bredding bak..bare smørt på stålplast..og dette har selvsagt begynnt å sprekke,så masse rust og dritt under..eg var og såg på den for 1-2 mnd siden..endte med at eg bydde han 5000 som delebil..

oljespyttende g-lader
hjemme bredda
85% av bilen er hjemme lakka..sprekker rundt om..ru i lakken og fargeforskjeller..
kan kun brukes som delebil...
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'er etter veien?

Post by chris10an »

Ja den så veldig fæl ut:P og jeg var ikke nærme den engang:P bare så det røyk ganske mye av den da den putret i vei. får ikke håpe han fikk byttet den. Han som han skulle bytte med har en gammel bmw 3 serie cab. eldre en e30, men hakke peiling på hva karosseriet heter:P vil tro den er en del mer verdt enn den corrado'n:P fælt å si det men:P
g60
Posts: 871
Joined: 15 May 2009, 22:23

Re: Corrado'er etter veien?

Post by g60 »

ja.jeg følte meg ganske snytt etter å ha flydd til stavanger bare for å se dette skammelige synet av en corrado...og så måtte sette meg på fly hjem igjen til bergen.
oppfylte ikke akkurat den tilstanden han karen sa at den var i...
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'er etter veien?

Post by chris10an »

huff. sånn er kjedelig:/ han som har den er jo club medlem også! hvis han ikke har solgt den videre da. noe jeg ikke tror er lett:P
Var det skinn dørtrekk i den når du så den?:P de er isåfall mine :lol: fikk visst aldri no penger for dem gitt!:P
g60
Posts: 871
Joined: 15 May 2009, 22:23

Re: Corrado'er etter veien?

Post by g60 »

jepp..skinn der gitt...

fikk du ikke betalt for de??det er køddent gjort synes eg...
chris10an
Posts: 215
Joined: 14 Sep 2007, 00:07
Location: Kapp

Re: Corrado'er etter veien?

Post by chris10an »

jeg sa han sku overføre før jeg sendte no, og akkurat da var det noe tull med nettbanken min, så jeg fikk ikke sjekka om det var kommet inn, og så tenkte att det sikkert er i orden, er jo tross alt ett lite forum. men pengene kom aldri. han sa gang på gang han sku føre over, men neida. men men:P ikke mange kronene det dreide seg om:P
leif90@gmail.com
Posts: 157
Joined: 28 Mar 2010, 14:43
Location: Lier

Re: Corrado'er etter veien?

Post by leif90@gmail.com »

var en tur på gatebil med corradoen min. så/hørte også en blå en med lysholm kjørte oppover mot parkeringa.
veit om et par som går i drammen
Post Reply