Hvem er DU?

Har du noe du vil si utenom Corrado, da gjør du det her.

Moderator: Moderators

User avatar
acoupe
Posts: 213
Joined: 26 Nov 2006, 21:03
Location: volda - Lillehammer

Hvem er DU?

Post by acoupe »

Tenkte jeg kunne lage en tråd hvor vi medlemmer her kunne fortelle litt om oss selv, morsomt å se hva slags folk vi har her :)
Legg gjerne ut bilde av deg selv med dine nærmeste og kjære, og både de med blodtrykk og/eller oljetrykk ;)

Jeg kan begynne :)

Mitt navn er Stian Furuseth, 21 år.
Jeg har en sønn som heter Alexander som ble født på valentines day i år :) , 14.februar 2007. Har også en samboer med som heter Ann Kristin som da er moren.
Vi bor i Volda foreløpig her hun studerer og jeg forbereder elektro ingeniør studier. Og så har jeg så og si en fulltidsjobb som Greenkeeper på golfbana her i Volda.
Jeg bruker også mye tid på fotografering, og siden jeg bor langt unna Corradoen har jeg ett lite skoda ocatvia prosjekt jeg pusler litt med av og til (familie bilen), ikke store greier siden jeg bruker det jeg har råd til på Corradoen ;) Hører og mye på musikk, og da går det mye av punk/metall/rock, som greenday, anberlin, Cauterize, U2 osvosv.
Dama og jeg investerte i ett hjemmekino anlegg for litt siden så det er alltid gøy med en film i ny og ne. Samler forsåvidt på dvd`r, og da ikke brente, kun orginale.

Noen bilder:

Mamma og sønn:
Image

Meg og dama:
Image

Skodan, familiebilen :
Image

Og corradoen, som mange her sikkert har sett før :)
Image
rub-A-dub
User avatar
acoupe
Posts: 213
Joined: 26 Nov 2006, 21:03
Location: volda - Lillehammer

Post by acoupe »

Kom igjen a folks!!
Ingen som tørr å vise seg her ? :)
rub-A-dub
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

Får føye meg i rekken jeg og da..
Heter Cato Torp og styrer eget verksted med ruteskift og dekk/felg salg samt bilpleie..
Er gift med Beate og har en datter på to år,driver litt med noe som heter "challenge rally"som er rally med veteranbiler også spiller jeg fotball for Ås IL i 7. divisjon..

kona og dattera mi kjører trygt rundt i en audi A6:
Image

Og et av datteren min:
Image

Meg og datteren min(var syk den dagen så da fikk hun godteri i senga..:
Image

Siste av min kone og datteren min:
Image

Også Radoen da....:
Image
User avatar
Feijk
Posts: 296
Joined: 06 Dec 2005, 15:03
Location: Skien

Endret 19.Feb 2010

Post by Feijk »

Heisann...
Mitt navn er Fredrik Helberg, jeg er født og oppvokst i Skien i 1987...
Og 17 år senere, kjøpte min første bil, (Corrado selvfølgelig) i 2005...Men før den tiden kjørte jeg rundt i en liten rød scooter :P gjorde nesten 120Km/t på flatmark, så kunne ha det morro med den også :)
Et par mnd. før jeg fylte 18 kjøpte jeg meg Corrado, skulle egentlig se på en Audi Coupe, men endte med en overraskelse på vegen som jeg fallt for :> Dette ble da en 1990mod. Corrado G60...

Har også en leilighet i Skien, som meg og samboeren min trives veldig i :)
Vel, dette var litt om meg...ta kontakt, om du lurer på noe mer...

Legger ved først et bilde av mopeden: Gilera Runner :P
Image

Bilen: Corrado G60
Image

Meg og dama i Tyrkia
Image


Mvh Fredrik
Last edited by Feijk on 19 Feb 2010, 00:11, edited 3 times in total.
..:: Feijk .::. 1990 Corrado G60 ::..
blang
Posts: 12
Joined: 05 Jun 2007, 06:03
Location: Lillehammer

Post by blang »

jeg slenger meg på bølgen jeg også..

Vel går under det skjeldene navnet Bjørn-Ola Bråten Lang.. 18 år fra lillehammer.. (bodd i usa et år har 8 dager igjen før jeg er i norge igjen)
Bor enda hjemme hos de eldre og trives der. Går media og kommunikasjon i norge... interesser er selvfølgelig bil, dama, venner og idrett her. hører også en god del på musikk, og da går det som regel i rock/punk/metal etc. Jeg liker også og reise mye:D noe som jeg vil fortsette med så lenge dama bor i Hamburg tyskland.. (joda det funker fint)

meg og dama i DC:

Image

Så må jeg jo nesten ha et bilde så du faktisk kan se meg:

Image

Foreldra mine kjører Ford huff... men men.. (bror min i bakgrunnen):

Image

også må jeg vise frem dama da.. hehe..

Image

bilder av radoen kommer.. når jeg kommer meg hjem til norge og får fiksa alt:D
User avatar
Kisseg60
Posts: 1507
Joined: 13 Dec 2006, 18:57
Location: Nesodden

Post by Kisseg60 »

Okey, greit da.
Mitt navn er Christian Dahl. 18 år fra Nesodden.
Jobber på Møller follo som lærling.
Jeg er nettopp blitt singel etter et nesten 2 års forhold.
Er vel intr i alt som har motor og som beveger seg forover.
Har da min kjære corrado. Og en japse i reserve.(mazda 323)
Har også en litt artig leketøy. Eller noen leketøy:P
Pocketbike med en toppfart på 80, og en radistyrt bil som jeg har kjørt etter i 110. Og knallerten min :Dkjøper alt jeg kommer over som ser spennede ut og da hoper ting seg opp.
Så her kommer noen bilder av meg og mine.
Er ikke så fotogen men har et bildet av meg selv.

Image

Bilen/bilene :D
Image
Image

Også leketøyene:D
Image
Image
Image
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

får slenge ut et par linjer om meg selv jeg også da.

jeg er Jon Einar Hagen,er 26 år og jobber for tiden på et bilgummiverksted..
jeg bor på Åssiden i Drammen sammen med min samboer (og forlovede), Lene. vi kjøpte en rekkehus leil her og koser oss veldig..

her er et heller dårlig bilde av meg, men det er det eneste jeg har av meg selv :shock: (meg i hvit cap altså)
Image

og et av dama
Image

mine interreser er vw (spesielt corrado :wink: ), alt som har med lyd og da spesielt hjemmekino- hvor jeg bruker en del tid i kjellern(kinorommet) og storkoser meg der nede :P , og så er jeg godset supporter og medlem i Union!!

det var da meg, verken mer eller mindre :roll: :lol:
Kid-Rado!
User avatar
Kung Corrado
Posts: 69
Joined: 19 Dec 2005, 09:29
Location: Stockholm, Sverige
Contact:

Post by Kung Corrado »

jon wrote: ....og så er jeg godset supporter og medlem i Union!!
Vad för Union, den Svensk-Norska? :D
User avatar
Raised
Posts: 90
Joined: 10 Nov 2006, 06:58
Location: Sweden
Contact:

Post by Raised »

Jag kan väl ta och presentera mig också!

Mitt namn är Richard, 24 år och bor nere i skåne.
Min kära mor kommer från grekland vilket gör mig då
till en 50/50 grek/svensk :)

Jag jobbar inom ventilation på ett företag som heter Lindab
där jag jobbar endast natt.

Ett av mina stora intressen är min bil vilket jag spenderar
nästan för mycket pengar på ..

Sommarbilen 8)
Image

Vardagsbilen (nissan primera -97)
Image

Jag:
Image
Image
Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen - Sean Connery
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

Kung Corrado wrote:
jon wrote: ....og så er jeg godset supporter og medlem i Union!!
Vad för Union, den Svensk-Norska? :D
det er supporter- klubben til fotball laget Strømsgodset :D
Kid-Rado!
User avatar
Kung Corrado
Posts: 69
Joined: 19 Dec 2005, 09:29
Location: Stockholm, Sverige
Contact:

Post by Kung Corrado »

Okej, då är det väl min tur trots att jag inte är Norsk!

Mitt namn är Mikael Pigall, 28 år gammal och boende i Stockholm (det är Sverige huvudstad :D ). Min pappa är Österrikare född på den tiden Österrike var en del av Tyskland och min mamma är Svenska från Norrland - den perfekta blandningen ;). Jobbar som passkontrollant vid gränskontrollen i Kapellskär, Arlanda och Frihamnen. Statligt anställd = usel lön och ingen framtidsutsikt :D

Är jävligt singel till skillnad från alla norrmän här verkar det som. Får ta och försöka hitta mig en Norska kvinna.. :D

Äger en Corrado VR6 som stått nedplockad i 2 år (jag skäms!). Motorn är uppborrad till 3 liter med 83 mm smidda kolvar etc etc och tanken är den skall turbokonverteras så småningom. Vi får se när! Bilen köpte jag 2002 och använde den i 2 år innan jag fick för mig att riva ner den i molekyler..

Till vardags kör jag en Nissan 180 ZX 1.8 Turbo som jag smiskar så hårt jag bara kan mest hela tiden, ändå har den aldrig klagat eller bråkat Japansk kvalitet? 8)

Jag är en av grundarna till Svenska Corradoklubben och är därmed en av personerna i styrelsen. Jag tycker det är lite trist att den Norska klubben verkar så inaktiv, hade velat se lite träffar och umgänge oss Nordiska corradobröder emellan! Håller ni inte med? Vad sägs om en gränsträff någon gång, typ vid Fredrikshald, Fredriksten där vår gamle hjältekonung Karl XII stupade :lol:

Jag är förövrigt väldigt historieintresserad med specialitet inom andra världskriget och Svenska stormaktstid. Jag kan allt och lite till!

Här har ni mig på BugRun i år, 2007!

Image

Här har ni min bruksbil, Nissan 180 ZX (den är lite fulare och rostigare nu :D )

Image

Och här ni min Corrado i dagsläget! :cry:

Image
User avatar
jon
Posts: 1055
Joined: 25 Nov 2006, 12:41

Post by jon »

Kung Corrado wrote: Jag tycker det är lite trist att den Norska klubben verkar så inaktiv, hade velat se lite träffar och umgänge oss Nordiska corradobröder emellan! Håller ni inte med? Vad sägs om en gränsträff någon gång, typ vid Fredrikshald, Fredriksten där vår gamle hjältekonung Karl XII stupade :lol:
helt enig med deg, skullle vært flere aktive medlemmer her, og det hadde vært veldig morro med et felles treff med dere fra ccs!
det synes jeg vi burde få til!
Kid-Rado!
Torpern
Moderator
Posts: 904
Joined: 02 Feb 2007, 22:00
Location: Langhus

Post by Torpern »

Jepp!et grensetreff hadde vært genialt!Du kan jo høre med dine svenske corrado brødre og høre om det er noen interesse for det hos de,også er det bare å sette av en dato...Ellers så er det jo vw-audi treff på Rudskogen motorbane den 1-2 september....vi kunne jo møttes der også..
blang
Posts: 12
Joined: 05 Jun 2007, 06:03
Location: Lillehammer

Post by blang »

ja la oss møte på fredriksten sååå vi hvertfall har overtaket i historien :P

men trolig ikke på antall medlemmer :oops:

hehe
User avatar
Schnellfahrer
Posts: 49
Joined: 05 Aug 2006, 17:03
Location: Sverige
Contact:

Post by Schnellfahrer »

...
Last edited by Schnellfahrer on 15 Mar 2009, 18:00, edited 1 time in total.
http://www.Corradoclubsweden.com

Tyskstuk, vad annars?!
Post Reply